Terug naar overzicht
Ja ik vind dat ook echt schandalig!!! ik denk dat ze ervan uitgaan dat papa en mama alles betalen en dat ze er daarom een extra lap bijsmeren! Wij krijgen niets van onze ouders en moeten tot de laatste frank alles zelf betalen! Als ik ons budget vgl. met wat andere mensen aan zo'n trouw uitgeven, wordt ik ongemakkelijk!! Maar ik zal er mij toch niet minder om amuseren hoor! Ik denk dat het een even mooie dag kan worden zonder al die frullen die 'zogezegd' nodig zijn om er een mooie dag van te maken!!
Ik ben van hetzelfde gedacht Katrien!(toevallig dezelfde katrien van de enveloppendoos?).Wij moeten ook alles zelf betalen en krijg het ook benauwd als ik al die andere planningen en budgetten bekijk!Alles is zo enorm duur als het om een trouw draait!Onbewust laat ik me soms wat meeslepen en ben ik dan aan het twijfelen om toch meer uit te geven aan dinge waarvan ik eerst gezegt heb dat ik er niet veel aan zou uitgeven.Maar tot nu toe lukt het me nog om nuchter erbij te blijven(moet wel want ge kunt niet uitgeven wat ge niet hebt)Wendy
Ik begrijp je volledig, wij zijn vorige week naar La Sposa geweest om eens naar de suitekledij te gaan kijken en werden daar eigenlijk echt onvriendelijk behandeld, amai, en ze wisten heel goed dat ik daar mn jurk heb gekocht (van verdomme 2640 euro) en nog konden ze t niet opbrengen vriendelijk te zijn. Verkopen verkopen ist enige wat hen interesseert. Ik ben - denk ik- redelijk verdraagzaam, maar daarvan komt mn haar omhoog! Wat denken die stomme verkoopsters wel, jongens toch! Bovendien wordt er, zoals je zegt, zwaar van geprofiteerd als het op huwelijken aankomt. Wij hebben t geluk dat de ouders alles betalen, maar daarom ga ik me nog niet bij het 14de laten zetten overal waar ik kom, tis niet omdat t niet uit mn eigen portefeuille komt dat ik ermee mag smijten, hé, mn mama rekent er wel op dat ik voor alles (van ceremoniemeester tot bloemen tot traiteur) de beste prijzen uitkies, en ik bespreek ook al de offertes met haar (meestal heb ik mn keuze dan al gemaakt en ist gewoon kwestie van haar te overtuigen wat me altijd al lukte tot nu toe!). Je moet dus echt wel rondkijken en vergelijken, of ze hebben je echt liggen!!!groetjes Tine 140707