Terug naar overzicht
Best Lien,Wij trouwen in Lier, en krijgen een percentage op het gespaarde bedrag van het voorhuwelijkssparen... (indien dit nog niet is uitgekeerd en de leeftijd van 30 nog niet bereikt is)Bij mijn vriendin is dit al uitbetaald, die krijgt dus niets. Ik normaal gezien wel, en ik denk dat het een bedrag rond de 150 euro zal zijn.Mvg,Chris23/06/07
Hey,in Gent kregen we niets...Groetjes,Lieve
In turnhout 75 euro. als je alle 2 al meer dan een half jaar in Turnhout woont. T is iets, maar geen 1000 euro natuurlijk.groetjesBieke
wij krijgen in sint-truiden een cadeau-pakket met een kunstwerk en voordeelcheques van diensten en winkels in Sint-truiden.Groetjes, Mara.
Hallo iedereen ,wij trouwen op 14 juli in kortenaken weet iemand of je daar ook een huwelijkspremie krijgt en wat je daar voor moet doen.Groetjes en veel plzier op jullie dagchantal
Hey,In Stabroek krijg je 50 euro per persoon als je al minstens 6 maanden in de gemeente woont. Bijlange geen 1000 euro dus, maar toch mooi meegenomen.groetjes,Wendy
Hey Lies,Bij ons wordt de gemeentelijke premie toegekend aan personen die huwen en aan voorhuwelijkssparen hebben gedaan.Deze premie bedraagt 20 % op het gespaard kapitaal.De personen dienen aan volgende voorwaarden te voldoen:- de personen dienen op datum van huwelijk in onze gemeente ingeschreven zijn en dit gedurende tenminste 1 jaar.- ze kunnen slechts éénmaal op deze premie aanspraak maken.Het formulier wordt meegegeven als u de aangifte komt doen bij de burgerlijke stand. Indien het huwelijk in een andere gemeente plaats heeft, en u voldoet aan de bovenvermelde voorwaarden, kunt u het formulier afhalen op de burgerlijke stand, Gemeente Beveren.Dus het hangt echt af van gemeente tot gemeente, informeren op de Burgerlijke Stand zou ik zeggen!Groetjes,Vân en Michel07/07/07
wij krijgen een balpen!!;-)
wij hebben nul komma nul gekregen! en dat voor een stad als Mechelen. vind het echt een schande. je moet dan veel betalen om nog maar te mogen trouwen, die plechtigheid duurt dan 10 minuten, en dan krijg je niets!
in bilzen krijg je een pen ;)