Véronique
16-6-2007
|
8-3-2007 19:13:19
Hi Elke,
Ik ken dat gevoel. Wij willen ook heel graag een kindje, maar stellen het ook nog even uit omdat we trouwen. Ik zou toch graag op tijd met de pil stoppen zodat we zo snel mogelijk zwanger kunnen worden na het huwelijk. 1 van mijn beste vriendinnen was zwanger op haar huwelijk en ze wist het zelf nog niet, dus voor hetzelfde geld heb je er natuurlijk geen last van.
Nog veel plezier bij het voorbereiden! Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Caroline
7-7-2007
|
8-3-2007 19:55:11
Hoi Elke,
Zit in dezelfde situatie:) We willen er dolgraag al aan beginnen, maar owv vrijgezellenfeestjes, mogelijke kwaaltjes en m'n jurk stellen we het nog even uit tot op onze huwelijksreis. We trouwen in juli, maar ben wel al sinds januari gestoptmet de pil om mijn lichaam wat op zijn plooi te laten komen, mijn cyclus was vroeger nl. super-onregelmatig. Maar wat blijkt? Je kan er de klok (of de kalender:) op gelijkstellen! Dat geeft ons goede hoop voor als we er écht aan beginnen, al hebben we nu soms al zin om dat condoom achterwege te laten...
Vele groetjes en nog veel geduld toegewenst!
Caroline
|
|
Kelly
29-9-2007
|
8-3-2007 20:42:09
Hallokes aan onze toekomstige mama'tjes
Ikzelf heb al een dochtertje van nu 2 jaar , maar ik heb men hele zwangerschap heel ziek geweest , vanaf 6 weken was ik super misselijk en dit heeft geduurd tot ik ben bevallen . Ikzelf zou er niet voor gegaan zijn moesten we die moment ook al van trouwen gesproken hebben , het is namelijk een droomdag voor jou en dan zo ziek zijn , zou toch ook niet alles zijn he
groetjes Kelly 29/09/07
|
|
debbie
13-7-2007
|
8-3-2007 20:51:57
hallo elke ook wij willen heel graag aan een kindje beginnen maar ook de reden waarom we ermee wachten is dus ook omdat we trouwen zelf gaan we er ook aan beginnen op onze huwelijksreis nog een klein beetje op onze tandjes bijten he wij trouwen ook in juli dis nog een vier maandjes te gaan alle sinds heel veeel succes aan iedereen en het is te hopen dat onze dromen snel uit zullen komen he groetjes debbie 13.07.07
|
|
bieke
18-5-2007
|
8-3-2007 22:21:04
haha,
is wel leuk om te lezen dat wij niet de enigen zijn die met het kindjes-trouwen dilemma zitten. Wij hebben getwijfeld om toch niet eerst aan kindjes te beginnen en trouwen uit te stellen. We hebben dus gekozen om te trouwen, maar soms is t nu toch moeilijk om te wachten. Ik ben ook al in januari gestopt om m'n cyclus wat regelmatiger te krijgen. Ik ben bij m'n vriend nu ook maar aan t proberen om bij mij laatste regels voor de trouw toch al te proberen, maar hij wil t er niet op wagen tot na de trouw. Hij wil niet dat ik ziek ben of zo tijdens de trouw. Dus ja... tot de huwelijksreis gaan we niet wachten. Trouwen 18 mei en gaan eerste 2 weken van juli op vakantie. Misschien ben ik dus al wel zwanger als we op vakantie gaan. Daarom kiezen we ook niet voor een verre reis zoals Mexico bv. maar gaan we naar Kreta. Toch iets veiliger dan met die inspuitingen en zo hè. Dus nu maar hopen dat het snel lukt en er niet te veel aan denken zoals ze zeggen hè.
groetjes en veel baby-maak-plezier ;-p Bieke
|
|
Els
7-7-2007
|
9-3-2007 7:52:56
Same story here.
Wij trouwen ook in juli en bij ons kriebelt het ook enorm, maar toch hebben we besloten om te wachten. Je moet maar eens net pech hebben en serieus misselijk zijn op de mooiste dag van je leven. Da risico willen we echt wel vermijden. Langs de andere kant, die paar maandjes extra zullen het niet maken hé.
groetjes Els 07/07/07
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
9-3-2007 8:50:05
Hey,
Wij denken ook aan kindjes, maar ik stop pas na de huwelijksreis met de pil. Nu kan ik met mijn pil nog regelen dat ik mijn regels niet heb tijdens onze trouwdag en ook niet tijdens de huwelijksreis, want dat zie ik echt niet zitten.
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Caroline
7-7-2007
|
9-3-2007 9:11:37
Wij gokken net op die huwelijksreis: het zou super zijn om een souveniertje mee te brengen uit Nieuw-Zeeland:) Hoewel we natuurlijk realistisch blijven, want wat zijn de kansen dat het raak is van de eerste keer?
|
|
Sabrina
5-5-2007
|
9-3-2007 10:27:37
Wij trouwen op 5 mei en ik heb 2 weken geleden mijn laatste pil ingenomen. We gaan het er toch op wagen. Het zou al moeten lukken dat we tegen de trouw zwanger zijn en moest het zo zijn zoveel te beter natuurlijk, dan hebben een huwelijk met z'n 3-tjes. We waren er al heel lang over bezig en vonden dat de tijd rijp was om ervoor te gaan. Eigenlijk zijn we de laatste tijd meer bezig met een zwangerschap dan met ons huwelijk.
Groetjes
|
|
K
7-7-2007
|
9-3-2007 10:32:30
Hoi, OOk wij hebben besloten te wachten tot na de huwelijksreis. Ik wil zeker niet trouwen met een buikje, en bovendien zijn de mensen die in mijn omgeving nu zwanger zijn allemaal behoorlijk moe en misselijk, en dat is ook niet ideaal op je trouwdag. Daarnaast zou ik het niet zien zitten om dan extra op mijn eten te gaan letten enzo; als vegetariër is het al moeilijk op huewelijksreis en als ik dan ook geen rauwe groenten zou mogen eten, zou ik verhongeren vrees ik, dus wij wachten tot een maand na de huwelijksreis eer ik de pil stop, dan is er net een doosje op.
|
|
Caroline
15-9-2007
|
9-3-2007 10:42:33
hallo, ook wij gaan het uitstellen tot vlak naar onze trouw (nu ja, als mijn pil een week voor de trouw op is, dan begin ik geen nieuwe strip)... en dit omwille van de reden die hier al vaak aangehaald is: ik zie het niet zitten om misselijk te zijn op mijn trouw of moe of... je weet natuurlijk nooit é... en op die paar maanden zal het nu ook niet komen é...
|
|
Lies
27-10-2007
|
9-3-2007 10:52:44
Wij zijn ook nog heel erg aan het twijfelen... We zouden het liefst hebben dat ons kindje geboren wordt tussen januari en juli. Als je dan even rekent moet ik al voor onze trouw (27/10/2007) zwanger worden. Maar ik weet ook niet of ik het risico wel wil nemen: als je al zwanger bent vrijgezellenavond of trouw, ik wil dan liever niet drinken... Niet dat ik het leuk vind om echt overdreven veel te drinken, maar een glaasje wijn kan wel smaken. Daarbij dan nog dat je idd echt ziek kan zijn van de zwangerschap (zit in de familie) en ik denk dat de stress van een huwelijk ook niet echt heel gezond kan zijn voor het kindje-in-spé. Dilemma dilemma... En dan zie je van die kleine hummeltjes op straat en bij vrienden enzo. En als je elkaar dan aankijkt heb je toch iets van: NU!
xxx
Lies
|
|
Sarah
15-9-2007
|
9-3-2007 14:24:37
Hoi bruidjes en mama's in spe, :-) Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag ? Ik wordt dit jaar 23 en zie kindjes ook wel al zitten, maar krijg wel reacties dat dit wel vroeg is...
xxx-jes Sarah 15/09/07
|
|
catherine
30-6-2007
|
9-3-2007 14:39:24
Ik zal bijna 30 zijn als ik trouw, het liefst van al zou ik nu stoppen met mijn pil maar stel dat ik dan net ongesteld ben op mijn trouwdag... Ik herinner me nog de tijd voor ik de pil nam dat ik dan wel héél regelmatig naar toilet moest en dan nog soms een 'ongelukje' had, en in zo'n wit kleed is dat toch niet alles denk ik. Dus nog eventjes wachten..
|
|
Caroline
7-7-2007
|
9-3-2007 15:11:09
Ik zal 26 zijn als we trouwen en hoop op mijn 27e mama te worden!
Groetjes, Caroline
|
|
davida
8-9-2006
|
9-3-2007 20:00:07
hoi
ik was 21 voor mijn 1ste kindje en ik vond da nie te vroeg en als ik toen al langer bij mijn man geweest was waren we er vroeger aan begonnen je moet da zelf voelen als je er klaar voor bent.
grtjs
|
|
Ellen
1-9-2007
|
9-3-2007 20:31:34
Hey Elke, ik heb blijkbaar alles omgekeerd gedaan, eerst een kindje, dan een huis gekocht en nu gaan we trouwen. ;-) Je moet gewoon je gevoel volgen. Ik ben heel mijn zwangerschap niet ziek geweest, maar ja, dat is dus niet bij iedereen het geval... Denk er nog eens goed over na. Als jullie echt een kindje willen, mag niks je tegenhouden. Mijn schoonzus was 6 maanden zwanger toen ze trouwde en ze straalde. Groetjes Ellen, fiere mama van Imke
|
|
Elke
29-6-2007
|
9-3-2007 20:41:17
Hallo. Wil alvast iedereen bedanken voor de reacties. Denk dat we toch niet zullen kunnen wachten hoor. Misschien zullen we een maand of twee vooraf al proberen zwanger te raken. Ben zelf 27 en heb zo het gevoel dat de tijd er rijp voor is. Dus hopelijk zijn we snel zwanger. Aan iedereen die hier gereageert heeft, veel succes!!! Groetjes E.
|
|
Caroline
15-9-2007
|
10-3-2007 13:56:59
hoi Sarah, Ik ben nu 30, zal net geen 31 zijn als ik trouw en waarschijnlijk 32 als ik een kindje krijg... blijkbaar bij de ouderen hier:-)...
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
10-3-2007 23:05:21
Hoi bruidjes
Mijn vriend en ik hadden het er een aantal maanden geleden ook al over gehad om het tijdens onze huwelijksreis te proberen. Maar in december hebben we een bouwgrond gekocht. Dus vinden we het nu verstandiger om te wachten tot ons huis binnen een 2-tal jaartjes klaar is. Dan hebben we meer ruimte voor een kindje. Ik zal dan 27 zijn. Ergens vind ik het wel spijtig, want ik verlang wel naar een kindje. Gelukkig weet mijn verstand wel beter.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
Veroniek
|
13-3-2007 10:30:23
Hoi allen
Wij zijn ook volop aan het aftellen zowel naar de trouw als naar de kindjesperiode.
Wij hebben ook besloten te wachten na onze trouw. Ik weet alleen niet goed, wanneer je best stopt met de pil...
We zien enorm uit naar onze trouw en dan naar ons verlangen om kindjes te hebben! Hopelijk valt alles goed mee...
Groetjes en iedereen veel succes! Veroniek 20 07 2007
|
|
Annelies
20-7-2007
|
15-3-2007 20:23:16
Wij zijn al een tijdje aan het proberen om zwanger te worden maar voorlopig zonder resultaat. Ondertussen hebben we ook besloten om op 20/07/2007 te trouwen,zwanger of niet zwanger... Ik zal in elk geval dolblij zijn als ik zwanger word en trouwen met een dikke buik is dan ook geen probleem voor ons.
|
|
evelien
29-6-2007
|
21-3-2007 13:52:02
Wij trouwen op 29 juni. En we hebben al een klein spookje lopen van 16 maand en ik zal dan ook ongeveer 33 weken zwanger zijn van ons tweede kindje. Dus wij hebben zeker nie getwijfeld ze. Kvind het prachtig om met een dikke buik te trouwen :)
groetjes,
evelien
|
|