Terug naar overzicht
Ik heet wel niet lies maar ik vind die slipjes ook geweldig.Ben zelf van Genk, in welke winkel was dat?En zou ik mogen vragen wat ze kosten?Wendy
Ik heb mijn bij Lieben in shopping 2 besteld. Ik was er ook zo weg van heb het dadelijk in het wit en zalm tot huidskleur besteld. ze waren er niet in mijn maat daarmee. Je kan ze ook bij Prima pianno verkrijgen. De prijs weet ik niet zeker maar ik dacht ong. 40 €. Hopelijk hebben jullie iets aan de link gehad want er zijn ook mooie torseleten van en ze zijn dus afgewerkt met swarovski.GroetjesEl07/07/07
Hey El!Dankjewel voor de info!Weet je of je die slipjes ook ergens online ofzo kan bestellen of ergens anders kan krijgen, want Genk is echt wel heel ver voor mij...xxxLies
Hi LienIk weet niet of je deze online kan bestellen maar ik denk als je in een winkel gaat waar ze bruidskledij hebben dat je het misschien kan bekomen, ik weet wel niet of deze collectie nog loopt.GroetjesEl07/07/07
Ik heb een mailtje gestuurd naar poirier om prijzen te vragen.75 euro voor zo een slipje.is wel duur héWendy