Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij

8-3-2007 15:27:17
Hela meiden,
Ik ben gisteren met de vrouwelijke helft vd suite naar La Sposa geweest, en we hebben heel veel gepast maar niks beslist. Ik vond t nogal pompeus allemaal, met veel frullen en bloemen, en nogal donker van kleuren ook...Kunnen jullie me misschien helpen aan een leuk adres waar ze andere merken suitekledij hebben? Mn mama is nogal modern, en zelfs mn schoonma vond de meeste dingen of te jong, of te oud, maar niks tussenin...
Ikzelf voelde me heel goed in La Sposa voor mn jurk, maar ik moet zeggen dat ze gisteren niet overliepen van enthousiasme ginder, amai, we zijn allemaal (we waren met vier) minstens één keer afgeblaft door één of andere verkoopster daar, er kwam op een gegeven moment iemand binnen om eens te kijken, en ze werd gewoon terug buitengestuurd...manneke manneke, wat een pretentie toch, ik begrijp wel dat die verkoopsters dat hele dagen doen en dus niet telkens kunnen staan springen als het volgende bruidje binnenkomt, maar ik heb ginder verdomme wel een kleed van 2640 euro gekocht dus een beetje service is toch niet teveel gevraagd!!! Ik krijg er gewoon de kriebels van dat ze van alles zo'n commercie maken, wij zijn zelf zelfstandig en moest ik mn klanten zo behandelen, awel, kzou niet veel werk hebben!!
Zo, dit moest me toch eventjes van het hart!
Groetjes, Tine 140707

Tine
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 341

Angela

Meld misbruik8-3-2007 15:40:02

GROOT GELIJK!

Heb nog al zo'n verhalen gehoord.

In Antwerpen heb je wel een mooie winkel met zowel bruids als feestkledij. Is ook beter bekend van de VT4 serie Beautiful.
Hopelijk kan je hier iets mee doen?

http://www.jagre.be/

Nog veel succes alvast met de planning.

Angela

Patricia

Meld misbruik8-3-2007 16:12:03

Daar ben ik ook geweest, er zijn twee adressen, ze zijn er heel vriendelijk (ik ben in de Quellinstraat geweest).
Keuze heel uiteenlopend.

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik8-3-2007 16:34:52

Tja, Linea en Oni Onik hebben nu inderdaad veel donkerdere kleuren in hun nieuwe collecties...

Ik ben ook naar La Sposa geweest: voor m'n kleed én voor de suite en wij werden ook telkens anders ontvangen. Het hangt er enorm vanaf wie je bedient denk ik... Er is één enorm vriendelijke en eerlijke, dan heb je eentje die soms nogal "vals" lacht (zo van: "ik zal nu maar lachen, dan kopen ze mss iets") en een met zwart haar die nogal bruut overkomt, maar zij is echt professioneel en eerlijk, maar ze is bot... :-(

Heb je gezegd dat je liever geen donkere kleuren had? Want ze hebben zeker lichtere kleurtjes ook hoor...

Andere winkels:
Prima Donna in Deerlijk of Robel in Roeselare. Daar is 't ook vooral Linea en Oni Onik, maar mss hebben ze andere kleedjes hangen?
http://www.primadonna-deerlijk.be/

Bruidskledij Stevens in Torhout.
Mathyro en Nicky Vankets, Oni Onik, Vera Mont, Ladybird, La Sposa, Talyna Lyn, Leijten Creations, Mia Monta
http://www.bruidskledij-steven.be/

Scarpellini in Oostende:
Weer dezelfde merken
http://www.scarpellini.be/

Voor echt andere merken:
Orchidee Nuptiale in Moeskroen. Als je van Roeselare bent, 't is dichter dan Brugge :-)
Priam® - Alexis Mariage® – Bochet Créations® - Divina Sposa ® – Hervé Mariage® – Jarice® - Linea Raffaelli® – Matrimonia® - Miss Kelly® – Miss Paris® - Cosmobella®

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

catherine
30-6-2007
 Meld misbruik9-3-2007 14:43:43

Ik moet zeggen dat mijn ervaring helemaal anders is, ik kan geen slecht woord zeggen van LaSpoza. Ik was daar echt op mijn gemak, ik vond het ook heel bekwame verkoopster. Ik heb daar vroeger al 2x iets voor suite gekocht en nu ook mijn trouwkleed.

Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik9-3-2007 20:39:55

Hey Tine,
ik ben ook bij La Sposa geweest voor mijn kleed en ik vond de verkoopster die ik had toch héél vriendelijk, maar er liep daar inderdaad een andere verkoopster rond die op een donderwolk leek.
Misschien eens kijken bij Scarpelini in Oostende? Zijn wel ongeveer dezelfde merken denk ik.
Groetjes en hopelijk vinden jullie iets
Ellen

Van Nieuwenhuyse

Meld misbruik18-3-2007 11:00:26

Hallo Tine,
Probeer Prima Donna in Deerlijk eens. Ik voelde me er heel goed en heb er ook gekocht.
Groetjes,
Mich

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...