Terug naar overzicht
ik zou dit ook doen als de mensen weggaan. normaal gezien komt iedereen afscheid nemen van het bruidspaar, dus dan is de kans klein dat je iemand vergeet.Ingrid
Hoi SaskiaHet nadeel is als je het afgeeft als de mensen weggaan dat je inderdaad mensen vergeet... Je bent aan het dansen of zit in gesprek...Wat ik al meegemaakt heb is dat het op tafel ligt aan de glazen. En zo heeft iedereen zijn bedanking gekregen. Als ze het dan vergeten, is het hun eigen schuld...Succes!Veroniek20 07 2007
Onze bedankingen worden gewoon naast de glazen op de tafel gezet , wij moeten deze gewoon een week op voorhand binnen brengen in de feestzaal en zij zorgen dat die allemaal op tafel staan .En aan de genodigden op de receptie geven we deze wanneer ze vertrekken omdat ze je dan toch steeds moeten passeren bij het buitengaan .groetjes Kelly29/09/07
Bij ons is het de gewoonte dat je met iedereen een babbeltje gaat doen tussen de verschillende gangen in. Ik voorzie dat we de bedankingen dan persoonlijk afgeven. Groetjes
hoi wij hebben dat gegeven toen de mensen weggingen en we hebben niemand vergeten iedereen komt toch afscheid nemen dus dan vergeet je normaal niemand.grtjs
hallo,wij zijn van plan om dit te geven als de gasten doorgaan.We plaatsen de bedankjes naast ons gastenboek zodat ze nog ineens daar iets kunnen inschrijven als ze dat nog niet zouden gedaan hebben.Is ook iets dat anders nogal veel mensen zouden durven vergeten, vrees ik.groetjes,Kim