Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij voor mijn mama

  8-3-2007 12:45:37
hallo iedereen, wij zijn dringend op zoek naar suitekledij voor mijn mama!We willen er echter geen 800 tot 1000 euro aan spenderen, dit kunnen we ons niet veroorloven. Heb hier al veel gelezen over Tintoretto ed. Kunnen jullie nog andere winkels of hebben jullie tips? Of reacties over winkels zoals Tintoretto? Wij zijn uit Aalst -Wetteren. Alvast dankjewel, en hopelijk komt hier iets uit want mijn mama raakt een beetje bezorgd en dat willen wij als bruidjes niet hé, een bezorgde mama ;-)

grtjes Elke

elke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 705


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik8-3-2007 13:19:54

dag Elke

Ik had dit probleem ook met mijn schoonmoeder.
Ik ben ook bij Tintoretto gaan zien in de Veldstraat in Gent maar ik vond dat toch maar niks, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Ze had een schoon kleed gezien van Vera Mont en naar het schijnt liggen de suitekledij prijzen van dit merk tussen de 300 à 600 euro
We gaan dus binnenkort naar Antwerpen bij JPC Vera Mont passen
Groetjes
Christel



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-3-2007 15:14:25

Hi Elke,

Ik heb een paar geleden een rok en bustier gekocht van de suitecolletie van Tintoretto. Ik vond het toen persoonlijk heel mooi, maar heb hun nieuwe collectie ook nog niet gezien dus weet ook niet goed met welke kleuren ze momenteel werken. (en het is zoals Christel zegt ook nog altijd persoonlijk smaak natuurlijk )Als ik bij Tintoretto iets moois zie (ook van hun gewone collectie) is het altijd maar in 1 winkel, en dat is de winkel in Brasschaat (dat is voor jullie natuurlijk al wel een heel eindje rijden). In de winkel in Antwerpen bv hebben ze altijd een hele andere collectie.

Ik heb hier op het forum ook al gelezen dat ze bij Jagré in Antwerpen ook minder dure suitekledij hebben. Dus volgens mij moet dit dan in elke bruidswinkel wel te vinden zijn.

Ik weet natuurlijk ook niet hoe jullie jullie suite zien, maar volgens mij kan je ook hele mooie kledij vinden in een gewone winkel. bv een geklede broek met daar een mooie tuniek ofzo over, of een 3/4 rok met een mooie top, ...

Nog veel plezier,
Groetjes,
Véro
16/6/2007



Bianca
16-6-2007
 Meld misbruik28-4-2007 21:14:10

Voor de mensen rond het antwerpse zou ik zeker aanraden om een keertje in de buurt van de carnotstraat en offerandestraat te gaan kijken. Voor suite en/of feestkledij vind je daar zéker low budget artikelen, die toch de moeite zijn. Als je van het astridplein komt, is er op je linkerkant een winkeltje (ik denk dat het diamond heet) met op de eerste verdieping een hele afdeling feest en avondkledij, en zelfs trouwjurken! met of zonder hoepel, aanpassend of wijd, zelfs (beperkt!) een aantal mantelpakjes, en alles rond de tweehonderd euro. In de dambruggestraat heb je amina, die nog tot volgende week beschikken over feestkledij (lees alles min 50%!!!) en in de offerandestraat moet je gewoon winkeltjes inlopen en goed zoeken. Je moet er natuurlijk voor zijn hé...
Hopelijk zijn de mensen die echt naar hun budget moeten kijken er iets mee...
Groetjes,
Bianca
16/06/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...