Terug naar overzicht
Hey,Ik heb al koppels gezien die gewoon samen naar het altaar lopen.Moest je één broer hebben kan hij dat misschien doen?Groetjes, SissiGroetjes, Sissi
Kunnen je vader én je stiefvader je niet weggeven??? (Je hebt twee armen hé :-p)Dat wordt toch ook soms gedaan???Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hallo,Ik vind dat je als koppel samen naar het altaar kan stappen. Wij gaan dit zo doen. Uiteindelijk ben je al getrouwd voor de wet op dat ogenblik hé. Het is voor ons ook leuk omdat we rechtstreeks na het stadhuis naar de kerk gaan en dan kunnen we na de wettelijke trouw samen als man en vrouw in de auto stappen. Aan de kerk stappen we er dan ook zo uit en we gaan samen naar het altaar. Ik heb dit nog vaak zo gezien.Groetjes,Chantal01.09.07
Hoi JenniferMijn vader gaat me ook aan het altaar aan mijn vriend 'weggeven'. Maar ik zit dan ook niet in de situatie zoals jij zit...Ik zou dan ook doen zoals Ilse zei. Vader en stiefvader, elk aan een arm... Als ze alle twee evenveel voor je betekenen, mag dat normaal geen probleem geven. Tenzij die personen niet overeenkomen...Je zoontje zou ik niet nemen. Hij geeft jou eigenlijk niet echt weg hé! Jullie blijven samen, hij is nog veel te jong...Maar je kan ook samen met je verloofde binnengaan. Dit wordt inderdaad veel gedaan!Veel succes!Veroniek20 07 2007
Hoi Jennifer,Voor mijn gevoel kan je met je verloofde samen naar het altaar lopen. Doen wij ook. We wonen dan al 4,5 jaar samen. Beetje gek als je dan nog door je vader weggegeven wordt. Dat heeft hij toch al gedaan toen we samen gingen wonen?Succes!Groetjes Selma
Wij wonen ook al 2 jaar samen (en zijn al meer dan 8 jaar samen), maar mijn vader stond erop om me tot achteraan de kerk te begeleiden en daarna aan m'n ventje te schenken...Ik mocht hem de kans niet ontnemen om me weg te kunnen geven... Hij vond bij ons samenwonen dat dat nog niet echt officieel was...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ook hier al 9jaar samen en al 7jaar samenwonend en ik word ook nog weggegeven , wel niet door men papa aangezien die al overleden is maar wel door men dooppeter . groetjes
Hoi JenniferMijn verloofde en ik zullen samen gaan, zowel in het stadhuis als in de kerk.Mijn ouders zijn gescheiden. Als mijn vader mij moet weggeven en de moeder van mijn verloofde naast hem zal lopen, dan moeten mijn moeder en zijn vader samenlopen en nadat we getrouwd zijn mijn ouders samen. Aangezien mijn vader hertrouwd is en hij met mijn stiefmoeder wil gaan, wordt het allemaal wat ingewikkeld. Dus gaan mijn verloofde en ik gewoon samen.We zijn al 7 jaar samen en wonen al 2 jaar samen, dus kan dit wel, denk ik.Je zoontje lijkt me wel een beetje jong om dit te doen.GroetjesRebecca11.08.07