Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleur lingerie onder ivoorkleurige trouwjurk?

  7-3-2007 21:43:04
Dag mede-bruidjes, mijn jurk is ivoorkleurig en ik heb een strapless bh of torselet nodig voor eronder. In de winkel zeiden ze me dat ik een huidskleurig model moest nemen. Ik vind dit alleen echt niet mooi. Ik draag altijd marie jo en vind het evita model wel mooi. Ik weet alleen niet of dit qua kleur onder ivoor past, en of ik niet beter toch een gladde bh zou aandoen, al of niet in huidskleur? Welk type en kleur nemen jullie als bruidslingerie onder een ivoorkleurige jurk? Alvast bedankt!

Wendy
5.5.07

Wendy
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1509


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-3-2007 22:05:44

Hey,

Ik was ook zot van de Evita maar die is naar 't schijnt meer 'oudroze' of 'perzikachtig'.
Ik denk dat je bij een ivoorkleurige jurk wel liefst ivoorkleurige lingerie draagt.
Ik vind dat persoonlijk ook mooier dan huidskleur.
Moest er dan per ongeluk een klein stukje van je bh of torselet te zien zijn dan stoort dat niet.

Of je een gladde bh moet hebben hangt af van uw kleed.
Als je graag Marie Jo draagt waarom dan niet de 'Carmen'?
Dat is de voorganger van de 'Evita' maar is wel in ivoorkleur. Nog moeilijk te vinden in de winkels maar valt wel nog te bestellen. Je hebt hem op 3 dagen.
Je kan wel nog foto's ervan vinden via google.

Veel succes ermee!!!

Groetjes, Sissi



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik7-3-2007 23:20:07

hallo

Ik wou gewoon even zeggen dat je er rekening mee moet houden dat het niet gaat doorschijnen. Als je nog eens gaat passen neem dan eerst een witten en een ivoorkleurige en eventueel huidskleurig bh mee (die je al hebt) en bekijk het resultaat. Ik heb ook zo een probleempje... Ik heb een speciaal kleed dat achteraan helemaal doorzichtig is eigenlijk een torselet. Met gevolg moet ik zo een speciale plak bh dragen (gewoon cups vooraan). We trouwen in juli dus zal het waarschijnlijk tamelijk warm zijn, dus had ik ook geen zin om jartellen onder mijn kleed aan te doen. Uiteindelijk had ik ook geen zin meer om een duur lingerie set te kopen dat ik toch niet kon dragen onder mijn jurk, dat enkel voor de nacht moet dienen alle gedurende 10 min ofzo ;-p
Dus heb ik van Poirier uit de collectie Bjem zo een onderbroekje besteld met in kristallen "Just Married" op. Heel lief en romantisch..
Dus ik ga het erzo op wagen :-)
Voor mijn ventje zal het ook een verrassing zijn...

Groetjes
Elke



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik8-3-2007 8:03:46

Hoi hoi

wij zijn vorig jaar getrouwd en ook ik had echt een probleem met de lngerie,omdat het kleed zo af tekende was bijna niets mogelijk, ik heb een hele kleine huidkleurige string(Van sloggie) gedragen(GLAD anders tekende dat weer af)en GEEN bh, voor later 's nachts had ik wel aan romantisch setje gekocht, het was gewoon niet anders mogelijk

succes liefs nathalie 28-07-06



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik8-3-2007 8:26:09

Dag Wendy

OOk ik heb een ivoorkleurig kleed. Het toeval wil dat ik gisteren ben gaan passen. Ik had een ivoorkleurig BH mee en een huidskleurige. De BH in huidskleur was het minst mooi, maar zag je niet onder mijn kleed, dit was wel het geval bij de andere. Ik kies dus voor de minst mooie huidkleurige BH van Chantelle. Die zit het mooist onder mijn kleed, om mijn man te verrassen heb ik wel een extra sexy setje gekocht.

Ingrid



lien
23-2-2007
 Meld misbruik8-3-2007 9:15:02

Amai amai, wat een gedoe voor lingerie:d Ik heb me daar helemaal niet druk om gemaakt. Misschien lag het dan gewoon omdat mijn jurk niet voor problemen zorgde... Ik had ook een ivoorkleurige jurk met een bustier. Ik ben gewoon naar de winkel geweest en heb gevraagd naar een strapless bh en die vrouw gaf mij een bh van Prima Donna, wit. Ik heb mij dus een wit setje gekocht, en niks is daar van te zien onder mijn kleed. Misschien is het inderdaad zo als je het risico loopt dat je de lingerie te zien krijgt onder het kleed (de bh dan), dat je daar rekening mee moet houden, maar anders...

Groeten,
Lien



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik8-3-2007 12:20:19

Hey Wendy,

Ik heb ook een ivoorkleurige jurk en heb ivoorkleurige lingerie gekocht van Marie Jo waar de bandjes ook af kunnen. Ik moet in mei de eerste pas doen en neem dan de lingerie mee dus dan pas weet ik of het zal aftekenen of niet en dan kan het natuurlijk ook nog zijn dat ik huidskleur moet nemen maar dat heb ik ook liever niet, dan zou ik de mooie ook wel voor 's nachts houden.

Groetjes,
Sabrina



els
7-7-2007
 Meld misbruik8-3-2007 12:29:24

Heb die van Evita besteld.
Mag hem straks gaan halen!!
Kleur is zeker niet perzikachtig hoor!



els
7-7-2007
 Meld misbruik8-3-2007 12:29:31

Heb die van Evita besteld.
Mag hem straks gaan halen!!
Kleur is zeker niet perzikachtig hoor!



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik8-3-2007 13:23:02

Hey Elke,

Ik van dat 'just married' slipje echt wel een heel leuk idee! Kan je dat ergens op internet vinden of heb je dat in een winkel gekocht?

Groetjes

Lies



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik9-3-2007 13:09:01

Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga morgen op lingerie - jacht, dus hopelijk vind ik het perfecte setje!

groetjes,

Wendy
5.5.07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...