Terug naar overzicht
Op elke bruiloft die wij al bijwoonden, keken de bruid noch de bruidegom wat erin zat... Gewoon direct in de enveloppendoos...Wat wij gaan doen zal denk ik 'n beetje afhangen van de rij wachtenden na hen...Groetjes,Ilse12 mei 2007
heyop onze trouw hadden we het direct in een enveloppendoos gestoken vond da nogal raar om dat open te doen waar de mensen bij staan.grtjs
Onmiddelijk in de enveloppe kijken lijkt me wat onbeleefd. Als je vroeger een enveloppe kreeg voor je nieuwjaar deed je die toch ook niet open??Ik zou wel voorstellen om je getuige de taak te geven de naam van het koppel op de enveloppe te schrijven. zo weet je nadien als er lege enveloppen zouden bijzijn( en dat komt vaker voor dan je denkt) van wie ze zijn.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.builoftsite.nl
de getuige kent toch niet elke genodigde, of werd door het bruidspaar gezegd welke naam erop moest staan? lijkt mij moeilijk als ze staan aan te schuiven!
Gewwon in de enveloppedoos steken. Het komt nogal gek en onbeleefd over om onmiddelijk te kijken wat er in zit. Bovendien heb je ddar geen tijd voor. Als je een enveloppe krijgt staat direct de volgende klaar om je te feliciteren. Het is trouwens zo gezellig om de volgende dag alles rustig met zijn tweetjes te openen en te bekijken.Trouwens over die namen op te schrijven: wij hadden bijna 100 kaartjes gekregen en er was er niet 1 waarop geen naam stond. Ik denk dus dat dat nergens voor nodig is.Groetjes
hallo,Ja ik vind dat raar om ze open te doen.Ik vind dat geestig om ze na te kijken de dag erna met een glaasje wijn of weet ik veel.Gewoon omdat gezellig is om dat te doen.de namen opschrijven zou ik ook niet doen.Je weet toch wie er allemaal geweest is en de meeste schrijven toch hun naam op.Deze waar er geen naam op sta kan je dan direkt weten van wie ze komt als je nog eens uw lijstje overneemt wie er die avond is geweest.Zo weet je het direkt.Het zou moeten lukken dat er veel zouden tussen zitten.Groeten van Skally14/04/07
Hey Christel!Ik heb ook nog nooit geweten dat de enveloppes onmiddellijk worden geopend, dat lijkt inderdaad onbeleefd. Zo van 'eens zien wat gij voor mij overhebt'... Maar daar heb ik wel mijn bedenkingen bij. Een neef bekeek de dag na zijn feest wat hij zoal had gekregen, en er zat een enveloppe tussen met krantenpapier!!! Uiteraard zonder naam... Dat is pas onbeleefd! Hij had toch wel eens willen weten van wie dat kwam. Misschien een ideetje: laat de getuige een foto nemen van elk koppel - mét hun cadeau - dat je komt feliciteren. Zo herken je de persoon en hopelijk de enveloppe... Veel succes!