Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

likeurflesje

  7-3-2007 15:31:13
Hela collega-bruidjes,

Lukken de voorbereidingen zo een beetje?
Ik heb eens een vraagje: ik ben op zoek naar kleine likeurflesjes. Soms krijg je die ook bij een geboorte. Ze zijn smal en hebben een draaistopje. Je kan ze kopen bij een winkel voor doopsuiker maar dan enkel GEVULD! Ik zou ze graag leeg kopen.
Is er iemand van jullie die weet waar ik deze flesjes LEEG kan kopen???????
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Ik wens jullie nog veel plezier met de voorbereidingen en ik wens jullie ook veel geluk!!!


els
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1073


Thomas
7-7-2007
 Meld misbruik7-3-2007 15:37:36

vraag het eens in een winkel voor doopsuiker. die moeten ze toch ook ergens halen.



Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik7-3-2007 15:42:37

Hoi

Ga eens langs bij Ava daar hebben ze zo'n flesjes.

Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Saskia
http://saskiaensteve.trouwen.com



els
2-6-2007
 Meld misbruik7-3-2007 17:22:46

ben reeds langsgeweest in AVA en daar hebben ze niet de flesjes die ik bedoel.
De doopsuikerwinkels geven niet prijs waar je deze flesjes kan kopen, daar verdienen zij niet aan hé



sofie
19-5-2007
 Meld misbruik7-3-2007 19:35:41

Hoi Els,

Via de webwinkel van ildespresents kan je ze aankopen voor 0.75cent/stuk geloof ik. Ook op de website van het bolleboosje vind je de flesjes als ik me niet vergis.
Groetjes
Sofie
19/05/2007



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik9-3-2007 18:42:25

Hey Els,

Ik heb al eens voor weckpotjes gebeld naar een doopsuiker winkel en die verkocht de potjes ook leeg, misschien kan je eens rondbellen en horen waar ze het eventueel ook doen.

Nu weet ik niet van welke kanten je bent en of je een Dille en Kamille in jouw buurt hebt, maar daar verkopen ze het zeker, van potjes tot flesje met draaistop, ze kosten nog geen euro.

Ik ben aan het twijfelen, ofwel jenever of likeur in een flesje doen ofwel zelfgemaakte advokaat en dan in weckpotjes steken.

Ik heb een link waar je het dichtsbijzijnde winkel vindt: www.dille-kamille.be

Veel plezier met je zoektocht.

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07



evelien
17-5-2008
 Meld misbruik15-3-2007 10:59:06

hej els,
mijn schoonzus heeft ze gekocht in de soape store in wijnegem shopping center, leeg maar heeft ze daar laten vullen met jenever
anders bij een drankencentrale ofzo
succes XXX evelien



Veerle

 Meld misbruik21-3-2007 13:16:14

Bij Vom Fass in Aalst kan je zowel lege als gevulde flesjes kopen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...