Terug naar overzicht
Hoi KlaarHet was ZALIG!Eerst hebben ze uitgelegd wat mylène was en welke producten ze hebben...Daarna kreeg ik een gezichtsmassage en tegelijkertijd was dit een reiniging e.d.Dan heb ik mijn proef make-up gekregen. De personen die ik uitgenodigd had die kregen van alles een uitleg hoe ze het moesten aanbrengen en waarom en konden het allemaal volgen (ik heb de uitleg gehoord, maar niet gezien natuurlijk). En mijn vriendinnen, schoonzussen, schoonmoeder en mama zeiden steeds dat het mooi was e.d.Het eindresultaat was subliem! Het was echt mooi! De mevr. van myléne had een foto gezien van mijn kleed en mijn vriend zijn kostuum en had zich een beetje op die kleuren en mijn gelaat gebasseerd! Het was echt héél mooi! Niet overdreven, maar toch héél chic!Het bleef ook héél lang zitten! Ik was héél tevreden en raad het zeker iedereen aan! Je moet natuurlijk wel iemand hebben die er iets van kent natuurlijk! Want niet iedereen is daar zo goed in omdat sommigen geen profs zijn...Wie wil kan ik wel een foto'tje bezorgen, heb wel rode ogen...Groetjes en succes!Veroniek20 07 2007
Hallokes veroniekWie was jouw demonstratrice, als ik dat vragen mag .het is natuurlijk wel zo dat er ook bij zijn die het nog niet lang doen en dan eigenlijk ook niet zo veel afweten van hoe je het best make-up aanbrengt hegroetjes Kelly29/09/07
Hi Veroniek,Ik ben blij dat het zo goed is meegevallen. Wie was die dame die bij jou de demo en proefmake-up is komen doen? Komt ze terug op je trouwdag? Bleef het een hele dag goed? Als je je e-mailadres geeft dan stuur ik je een mailtje voor de foto. IK ben heel benieuwd!Groetjes,Klaar
Hey Veroniek,Ik zou wel graag eens zien hoe mooi je make-up was. Wil je me een foto'tje doormailen?Ik ben zelf nog op zoek naar iemand die mijn bruidmake-up komt doen. Wie was jouw demonstratrice?Groetjes Evievivanleuven3@telenet.be
Hi Veroniek,Leer je dan ook echt hoe je make-up moet aanbrengen of volg je dan beter een workshop bij een visagiste. Er is een zekere Christine hier op het forum die haar diensten aanbiedt als visagiste en die workshops geeft maar dat kost 30 euro pp. En dat vind ik toch een beetje teveel!Klaar
HoiMijn demonstratrice kwam van de buurt van Gent.Mijn emailadres is vserraes at hotmail.comJe moet inderdaad geluk hebben met je demonstratrice. Silvie (mijn demonstratrice) is héél vriendelijk en luistert goed naar wat je wilt. Ze heeft inderdaad geleerd hoe de aanwezigen zich konden opmaken en ze gaf ook advies. Mijn schoonzus raadde ze aan om eens andere kleuren te gebruiken omdat dit haar kleur van haar ogen ging bendrukken. Ze nam altijd dezelfde tinten, maar durfde niet goed iets anders te kiezen. Nu wel. Mijn tante heeft haar ook aan iets anders gewaagd... Ben eens benieuwd naar hun resultaten ;o)GroetjesVeroniek20 07 2007