TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vân
7-7-2007
|
6-3-2007 21:00:21
Hey Wendy,
Je moet een boeket kiezen dat bij je karakter past, ik ben een heel opgewekt en levendig persoon, een licht boeket is voor mij te fleps terwijl andere bruidjes niets liever willen. Ik heb voor mijn eigen uitgemaakt dat ik een boeket wil dat vooral kleur bevat, hoe meer kleur, hoe liever. Nu moet je nog bepalen welke bloemsoorten je graag ziet en bespreek die dan nog eens met een bloemist want niet alle bloemsoorten zijn heel het jaar verkrijgbaar.
Ik ben van aziatische oorsprong en ik wilde ofwel peony's ofwel orchideeën in mijn boeket verwerken maar ik kan bv geen peony's kiezen want in de maand dat ik trouw (juli) is de peony niet overal verkrijgbaar en dus moeilijk om het boeket samen te stellen. Ik neem dus het zekere voor het onzekere en ik kies dus gifgroene orchideeën. Waarom gifgroen, omdat de das van mijn verloofde gifgroen is, zo creër je iets samenhorend.
Van mij mag jij altijd de foto's doorsturen en ik wil jou graag helpen kiezen. Mailen naar van.phan@pandora.be
Groetjes,
Vân en Michel 07/07/07
|
|
Sissi
26-5-2007
|
7-3-2007 7:39:12
Hey,
Ik wil gerust helpen kiezen. Mail maar op sissi.gevaert@pandora.be. Misschien handig om dan ook eventueel een foto van uw jurk bij te voegen (of het model) om te zien wat erbij past qua stijl.
Ik zou gaan voor een boeket met iets meer kleur.
Groetjes, Sissi
|
|
Véronique
31-8-2007
|
7-3-2007 7:47:51
Dag Wendy,
Idd, ik vind dat je zelf de kleur gewoon heel graag moet zien. De meeste bruidjes nemen wit, roos of lichtgeel ofzo, ik ga voor oranje en rood en geel, allemaal echt zomerse kleuren. Maar dat geldt dan ook voor alles, alle bloemstukken, kleding,... Ikzelf zal in ivoor zijn, maar de anderen van de suite hebben geen kledingverplichtingen alleen liefst vrolijke kleuren, geen zwart of donkergrijs ofzo...
Groetjes, Véronique
|
|
sarah
27-1-2016
|
7-3-2007 11:57:27
Hey Wendy,
Wat zijn de kleuren doorheen je bruiloft? Bij ons huwelijk heb ik 2 kleuren die ik in alle accesoires gebruik, bv uitnodigingen , rafelbekleding, bedankjes enz... Zo vormt dit een rode draad door je trouwdag Je mag me gerust de foto's van de stijl van je kleed en de bruidsboeketjes doormailen op glow1204@hotmail.com.
Groetjes Sarah
|
|
Lies
7-7-2007
|
7-3-2007 12:42:01
Hallo,
Net als jij heb ik een ivoorkleurig kleed. Mijn boeket zullen groene orchideeën zijn met felroze rozen. Net als Sarah voorstelt, hebben wij die 2 kleuren voor vanalles gebruikt (uitnodigingen, kleertjes bruidskindjes, ballonen ...)
Jij moet vooral iets kiezen wat je heel graag ziet, ik heb me suf gezocht op internet :-)maar heel wat ideeën gevonden!
Groetjes, Lies
|
|
Evi
10-3-2007
|
7-3-2007 12:56:37
Hey Wendy,
ik ben mijn boeket ook zelf gaan kiezen. Hen een foto van mijn kleed ook meegenomen naar de bloemist, zo kunnen ze je beter advies geven. Mijn jurk is gebroken wit. Mijn boeket zal bestaan uit dieprode calla's en van die hele donkerrode roden, met daarin blauwe distel, en rondom een beetje fijne takjes. Dit heb ik gekozen zijn omdat ik die bloemen en kleuren prachtig vind, en het winterkleuren zijn aangezien ik deze zaterdag trouw. De bloemist kan je ook vertellen wanneer welke bloemen beschikbaar zijn en welke je bvb beter niet neemt ivm plekken op je jurk enzo. Veel succes! Evi
|
|
Patricia
|
8-3-2007 9:28:36
Mijn kleed is gekleurd. Ik zie heel graag witte lelie's (mijn lievelingsbloemen). Ik zou dus graag een boeket hebben met die bloemen en zou dan vragen om er een lint rond te doen in de kleur van mijn kleed en zou dan in dat lint een loshangend gedeelte willen (slierten) waaraan ik gekleurde parels wil hebben (hangen).
Ik wil ook wel eens mijn idee geven als je de boekettenfoto's en een foto van je kleed mailt. fraisje@fulladsl.be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|