Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat helpt tegen zenuwen????

  6-3-2007 15:03:54
Hey mensjes!
mijn trouw begint dichterbij te komen (nog 80 dagen) en ik hou het niet meer van de zenuwen. Wat ga ik doen op de dag zelf? Toen mijn beste vriendin trouwde heb ik van de week ervoor al geen nacht meer geslapen. Nemen jullie iets tegen de zenuwen? Mijn collega raadde mij “rescue remedy” van bachbloesems aan, dat zou kalmeren (ben nogal een zenuwpees) kent iemand dit?

Anja
26 mei 2007

Anja
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1183


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik6-3-2007 15:32:22

dag Anja

Ja hoor, ik ken dat ook en gebruik het zelfs elke dag als ik hier op kantoor een ambetanterik aan de lijn gehad heb :-))

ik ga het zeker de dag zelf ook meedoen en kan het iedereen aanraden

Je kan het in de natuurwinkel kopen

groetjes
Christel



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik6-3-2007 15:47:04

nog iets natuurlijk is sedinal, te verkrijgen bij de apotheker, zowel in druppelvorm en tabletvorm.

groetjes,

Wendy
5.5.07



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik6-3-2007 16:11:58

Hey Anja,

Ik ben ook wel iemand die snel nerveus is, en mijn remedie is lijstjes maken.
Van alles, maar dan ook alles wat we voor de trouw moeten hebben heb ik lijstjes en daarop duid ik aan wat ik gedaan heb en nog moet doen. Dat helpt echt wel om je geweten te sussen.
En als je dan voor jou op papier ziet staan dat het allemaal in orde is, heb je geen reden meer om nerveus te zijn. :-)

Groetjes en sterkte!
Véronique (Mechelen)



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik6-3-2007 17:00:55

inderdaad zoals Véronique zegt: een goed overzicht over alles hebben helpt goed.
Ik heb het ook een tijdje heel stressie gehad. Er was ook nog zoveel te doen. En ik had van veel dingen nog geen idee hoe of wat het ging worden. Een to-do-lijstje gemaakt, een draaiboek van de dag gemaakt en natuurlijk verder gewerkt aan vanalles. Nu ons misboekje ook zo goed als af is en onze uitnodigingen in gang komen om te maken, begin ik er terug tegen te kunnen.
Hoewel ik er 's morgens nog vaak al vroeg door wakker ben in t weekend. Maar toch...
Mijn vriend neemt ook soms sedinal: dat maakt je rustiger om te slapen (maakt uw hoofd leeg). Natuurproduct bij apotheker te verkrijgen. Alleen bij hem is dat wel niet van den trouw dat hij wakker ligt hoor. Maar dat zal wel een meer voorkomend fenomeen zijn denk ik. ;-)

groetjes
en veel ontstress-sterkte
Bieke
180507 (komt dus ook heel dicht bij hè)



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik6-3-2007 18:04:47

Die rescuedruppeltjes ken ik ook en heb het zelf ook genomen... kan in elk geval geen kwaad...



catherine
22-9-2007
 Meld misbruik6-3-2007 19:45:21

Ik heb wel enkele opmerkingen ivm sedinal. Het help inderdaad goed, maar het heeft veel contra-indicaties, de pil is er een van. Dus als je van plan bent het regelmatig te gebruiken, zou ik toch eerst eens checken met je dokter.

Groetjes,
Cat
22/09/07



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik7-3-2007 10:10:45

Hey,
Ik zie dat er hier veel mensen zijn die al zenuwachtig zijn voor hun huwelijk.
Tis raar maar waar ik ben nog geen minuut zenuwachtig geweest en ik huw binnen de 38 dagen.
Ik denk altijd wat kan er mis lopen.
Nu er k



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik7-3-2007 10:21:25

Oei sorry,
Ik zie dat er veel mensen zijn die zenuachtig zijn voor hun huwelijk.
Tis raar maar waar maar ik ben nog geen minuut zenuwachtig geweest en ik huw binnen de 38 dagen.
Ik denk altijd wat kan er mis lopen.
Nu er kan altijd iets fout gebeuren of iets dat er over het hoofd is gezien.
Maar wat is dat voor een hele dag.
Het eenige dat teld voor mij is men ja woord zeggen tegen mijn ventje.
De rest komt er maar bij en we gaan er van genieten zonder al te veel zenuwen.
Ik hoop en wens voor jullie dat je een prachtige dag zal hebben zonder zenuwen want dit heb je zeker niet nodig.
En geniet van elkaar en laat de rest maar op zen beloops.
Vele groeten van Skally



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik7-3-2007 20:40:13

Ik ben een enorm zenuwachtig type. Toch heb ik niks ingenomen tegen de zenuwen. De week voordien was ik wel zenuwachtig, maar de dag zelf: niks, geen zenuwen, zelfs niet toen het slotje van mijn schoen plots stuk was. Geloof maar wat ze zeggen: niet panikeren, maar genieten. Als die pilletjes is nergens goed voor.



els
7-7-2007
 Meld misbruik8-3-2007 12:48:57

Glaasje champagne!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...