Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linea Raffaelli, wat een prijsverschillen....

  5-3-2007 20:53:36
Ik ben bij Cermo geweest voor kleding van Linea Rafaelli, het was prachtig, maar ik voelde me niet lekker.
Later ging ik terug en was het reeds verkocht.
Ik ga zappen op internet, en kom via de leverancier bij Het Bruidshuis, Bredabaan 778 in Merksem terecht.
Wat blijkt tot mijn verbazing, wel € 300 goedkoper.
Nu trouwen wij 23 maart, en ik ben pas vandaag geweest, alles wordt op tijd verandert en een heeeel goede service.
Perfect gewoon en wij hebben geld over om andere leuke dingen te doen.
Dus ben je van plan Linea Raffaelli te kopen, ga zeker bij Het Bruidshuis eens kijken.
Veel succes, en ik zal zeker stralen in mijn prachtig kleed.
Een gewaarschuwd mens is er 2 waard.

ine
23-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 3328


petra

 Meld misbruik6-3-2007 12:15:57

hallo
Zouden alle jurken daar verschillen in prijs. Ik ga binnenkort op zoek naar een jurk, ofwel linea ofwel oni onik.
Ik ben wel van West-vlaanderen, dus een eindje ver.Maar als ik zeker weet dat alles daar veel goedkoper is,zou ik wel zo ver rijden.



ine
23-3-2007
 Meld misbruik6-3-2007 12:23:26

Hallo Petra,

Ik hoorde van de bazin van Het Bruidshuis in Merksem, dat Linea Raffaelli minimum prijzen heeft, waar ze zich aan moeten houden, maar geen maximumprijzen.
Het mijne kosten bij Het Bruidshuis € 494 en bij Cermo in Turnhout zelfs bijna € 800, op dit bedrag dus een heeeel groot verschil.
Veel plezier met je zoektocht in deze leuke periode, maar ga zeker op tijd.



vicky
24-5-2008
 Meld misbruik6-3-2007 12:41:37

kan je dan die prijzen ook op internet terug vinden ?
Ik ben ook van West-vlaanderen en ik heb m'n hart al verloren aan deze collectie.
Voor zo'n prijsverschil wil ik gerust een eindje rijden



ine
23-3-2007
 Meld misbruik6-3-2007 13:24:11

Hoi Vicky,

Ik heb op internet nergens prijzen kunnen vinden.
Gisteren ben ik naar bruidshuizen gaan bellen, voor een bepaald kleed, en sommigen bruidshuizen geven telefonisch prijzen en anderen niet, maar waar ze me telefonisch geen prijzen geef, daar ga ik niet naar toe, want je kunt wel blijven rondrijden.
Ik zou zeggen bel eens rond.....telefoonnummer Het Bruidshuis in Merksem is 03-6466868 dindsdag en zondag gesloten.

Veel succes enne groetjes Ine
0475-967198
www.cosmeticaproducten.be



kim
25-8-2007
 Meld misbruik6-3-2007 15:50:47

Hallo, ik kan dit enkel maar bevestigen.
Bij mij was mijn kleed 200€ goedkoper bij Het Bruidshuis in Merksem dan identiek hetzelfde kleed bij boetiek Maya in Hemiksem.
Komt er nog bij dat ze bij het Bruidshuis supervriendelijk en professioneel zijn, toch maar eens de langere rit overwegen dus...
Groetjes en succes nog!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-3-2007 13:33:58

Hey,

mijn kleed was meer dan € 300 goedkoper dan in de conceptshop van Linea in Brugge, wat ik toch echt wel vreemd vind! Ik heb het mijne gekocht bij Le Chapeau in Antwerpen, maar ik weet natuurlijk niet of dit alles ook opgaat voor andere modellen.

Groetjes,
Lieve



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik7-3-2007 16:33:20

Het is inderdaad wel spijtig dat je nergens op internet prijzen terug vindt , ikzelf had men gedachten op een kleed gezet en dacht dat dit ook wel ging meevallen van prijs , tot ik het in men handen had toen ik het ging passen ( het is ook wel dat geworden natuurlijk ).
Als je ergens je zinnen op gezet hebt is het niet makkelijk om voor iets anders te gaan hoor .
Ik heb alvast men droomkleed gevonden ( wel 2000 euro), en hoop er op DE dag dan ook in te mogen stralen .
Nu jullie he .

Groetjes Kelly
29/09/07

groetjes kelly
29/09/07



Marijke

 Meld misbruik28-11-2011 10:15:48

Ben dit weekend bij LinX geweest in Leuven en ben helemaal verkocht aan een kleed van Linea. Ga vanmiddag bellen voor een afspraak bij het bruidshuis, hopelijk vind ik het daar terug als ze daar goedkoper zijn :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...