Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum voor ventje en suitekleding voor moedre!

  5-3-2007 18:32:20
Dag iedereen,

mijn mam en ik zijn vrijdag naar Maxims Couture in Aarschot geweest en hebben daar volledig outfit en dito hoed aangekocht van linea rafaelli. Heel mooi. Dus zeker aan te raden. Zaterdag zijn mijn ventje en ik op zoek gegaan naar ksotuum. Eerst bij Wellens maar daar is het redelijk modern in die zin dat we echt op zoek waren naar een driedelig pak en de keuze redelijk beperkt was. Wel heel vriendelijk! We zijn dan beland in Sint katelijne waver (VERGO) en daar hebben we het gevonden. Op drie kwartier tijd hebben we kostuumn gilet, hemd das,.. aangekocht. Supervriendelijk en dit terwijl we binnengestapt zijn om 17.30 uur en de winkel sloot om 18.00 uur..
Aanrader dus, zeker als je gaat voor de COSSMO collectie.

Vriendelijke groetjes en tot gauw

klara
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1558


sadia
7-7-2007
 Meld misbruik5-3-2007 19:58:45

Hoi Klara,

Enig idee tot welke maat/grote maten ze hebben bij Maxim's Couture?

Groetjes,

Sadia



klara
15-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 23:05:16

Wel mijn mam heeft maat 40-42 maar zij heeft dingen gepast van maat 38 en maat 46. Je past gewoon en wat je mooi vindt bestellen ze in jou maat en maken het dan nog eens exact op jou.
Geen probleem dus voor maten. Als je niet zeker bent, bel even. Dan ben je verlost van je vraag.

tot gauw K


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...