Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

5-3-2007 18:31:32
Hallo,

Wij gaan geen bruidskindjes nemen maar wie moet dan de ringen brengen of hoe wordt dat gedaan. Moet je ook zelf zorgen voor dat kussentje waar de ringen opliggen?
Groetjes

Ann
10-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 328

Caroline
18-8-2007
 Meld misbruik5-3-2007 18:53:42

Wij hebben wel bruidskindjes maar toch gaan zij de ringen niet dragen (hebben daar een beetje schrik van). Onze ceremoniemeester gaat de ringen bezorgen aan de priester. Kussentje ed zorgt priester bij ons voor

nele
29-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 20:13:38

Helaba
Ik heb ook geen bruidskindjes.
Onze ringen worden op een kussentje vastgeknoopt dat door de grootmoeder van mijn vriend is gemaakt (heel speciaal)maar wie ze naar voren zal brengen is nog niet duidelijk.
Zal misschien belachelijk klinken, maar ik zou heel graag hebben dat onze hond ze draagt op zijn rug. (Een Engelse bulldog). Dat zou origineel zijn.
Maar anders zullen de getuigen voor alternatief moeten spelen denk ik.
Groetjes Nele
29/09/2007

nele
29-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 20:13:45

Helaba
Ik heb ook geen bruidskindjes.
Onze ringen worden op een kussentje vastgeknoopt dat door de grootmoeder van mijn vriend is gemaakt (heel speciaal)maar wie ze naar voren zal brengen is nog niet duidelijk.
Zal misschien belachelijk klinken, maar ik zou heel graag hebben dat onze hond ze draagt op zijn rug. (Een Engelse bulldog). Dat zou origineel zijn.
Maar anders zullen de getuigen voor alternatief moeten spelen denk ik.
Groetjes Nele
29/09/2007

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik5-3-2007 22:14:42

heleba

Wij hebben ook geen bruidskindjes en ik wou ook graag dat onze hond (jack russell) de ringen bracht om dat het allemaal symbolisch is (hond is 7 jaar wij zijn 7 jaar samen en trouwen op 07/07/07) en ook lief hij is zo een beetje ons kindje ;-p maar ik vrees door zijn onstuimig karakter dat dit de verkeerde kant zal opgaan dan, dus ben ik eraan het denken om de ringen aan 1 van onze getuigen te geven. We zijn er nog niet uit, maar als er iemand een ander speciaal idee heeft... let me know

Groetjes
El
07/07/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-3-2007 8:12:09

Hallo Ann,

Bij ons zorgt de ceremoniemeester voor het kussentje - maar wij gaan dit niet gebruiken omdat we het niet echt mooi vinden, we gaan zelf iets maken voor de ringen.

Ik zou het aan 1 van de getuigen vragen om ze te dragen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik6-3-2007 11:42:55

Hey,

Wij hebben geen bruidskindjes. De ringen worden op voorhand aan de priester gegeven. Ze worden op een schaaltje gezet en staan gewoon klaar op het altaar.

Ingrid

Evelyn
11-5-2007
 Meld misbruik6-3-2007 12:49:46

Hallo,
Wij gaan ook onze hond (kleine labrador) de ringen op een kussentje laten brengen.
Apporteren doet ze toch zo graag :-)
groetjes
Evelyn

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik7-3-2007 21:44:13

Leuk dat er nog honden ringdragers zijn. Onze hond (labrador) gaat ook de ringen brengen, ik vreesde eerst dat het niet zou mogen, maar de ambtenaar stelde het zelf voor :) We mogen zelfs eens komen oefenen!
Eerst wilden we hem een versierde stok met de ringen aan laten dragen, maar voor de veiligheid gaan we ze waarschijnlijk toch rond zijn nek vastmaken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...