Terug naar overzicht
Wij hebben wel bruidskindjes maar toch gaan zij de ringen niet dragen (hebben daar een beetje schrik van). Onze ceremoniemeester gaat de ringen bezorgen aan de priester. Kussentje ed zorgt priester bij ons voor
HelabaIk heb ook geen bruidskindjes.Onze ringen worden op een kussentje vastgeknoopt dat door de grootmoeder van mijn vriend is gemaakt (heel speciaal)maar wie ze naar voren zal brengen is nog niet duidelijk.Zal misschien belachelijk klinken, maar ik zou heel graag hebben dat onze hond ze draagt op zijn rug. (Een Engelse bulldog). Dat zou origineel zijn.Maar anders zullen de getuigen voor alternatief moeten spelen denk ik.Groetjes Nele29/09/2007
helebaWij hebben ook geen bruidskindjes en ik wou ook graag dat onze hond (jack russell) de ringen bracht om dat het allemaal symbolisch is (hond is 7 jaar wij zijn 7 jaar samen en trouwen op 07/07/07) en ook lief hij is zo een beetje ons kindje ;-p maar ik vrees door zijn onstuimig karakter dat dit de verkeerde kant zal opgaan dan, dus ben ik eraan het denken om de ringen aan 1 van onze getuigen te geven. We zijn er nog niet uit, maar als er iemand een ander speciaal idee heeft... let me knowGroetjesEl07/07/07
Hallo Ann,Bij ons zorgt de ceremoniemeester voor het kussentje - maar wij gaan dit niet gebruiken omdat we het niet echt mooi vinden, we gaan zelf iets maken voor de ringen.Ik zou het aan 1 van de getuigen vragen om ze te dragen.Groetjes,Véro16/6/2007
Hey,Wij hebben geen bruidskindjes. De ringen worden op voorhand aan de priester gegeven. Ze worden op een schaaltje gezet en staan gewoon klaar op het altaar.Ingrid
Hallo,Wij gaan ook onze hond (kleine labrador) de ringen op een kussentje laten brengen. Apporteren doet ze toch zo graag :-)groetjesEvelyn
Leuk dat er nog honden ringdragers zijn. Onze hond (labrador) gaat ook de ringen brengen, ik vreesde eerst dat het niet zou mogen, maar de ambtenaar stelde het zelf voor :) We mogen zelfs eens komen oefenen!Eerst wilden we hem een versierde stok met de ringen aan laten dragen, maar voor de veiligheid gaan we ze waarschijnlijk toch rond zijn nek vastmaken.