Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stage

5-3-2007 17:45:14
Hallo. Ik ben studente fotografie ( in een rolstoel) en heb een vraagje voor jullie en of fotografen die dit lezen. Ik zou graag ook ervaring opdoen op gebied van huwelijksreportages. Zijn er mensen uit west-vlaanderen die het zien zitten om een stagiar fotografe in hun midden te hebben? Ik zou jullie dankbaar zijn. Laat jullie alstublieft niet afschrikken door mijn handicap aan mijn benen. Ik heb een zeer goede rolstoel. Geef me een kans en ik zal bewijzen dat ik het waard ben.

saskia termote

saskia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 255

nele
29-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 20:28:48

Dag Saskia,

Ik zag net je bericht op het forum.
Zou je mij eens kunnen mailen hoeveel je vraagt om een fotoreportage te doen en van waar je juist bent.
Ik ben van de regio Kortrijk-Menen en we trouwen eind september.
Kun je mij eens mailen op alfi97@hotmail.com dan kan ik je privé nog enkele dingetjes vragen.
Alvast veel succes met de studie.
Groetjes Nele en Christophe

Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 20:45:46

Hey Saskia,
kun je mij aub ook eens meer info sturen. ellen.vandenberghe@gmail.com
Groetjes
Ellen & Kristof

Peggy
15-4-2011
 Meld misbruik6-3-2007 9:14:26

Hey Saskia ,
Mijn vriendin en ik trouwen 20 juli 2007 in Berlaar . Niet echt je buurt ... ik weet het .
Moest je toch interesse hebben om ons die dag te volgen laat dan even je vraagprijs weten . btw onze dag is rolstoelvriendelijk ingedeelt aangezien mijn vader ook in een rolstoel zit .
Groetjes Peggy

saskia
7-7-2007
 Meld misbruik6-3-2007 10:58:42

peggy,

is er ergens een hotel in jullie buurt?

Groetjes
saskia

debbie

Meld misbruik6-3-2007 11:53:53

hallo, wil je me ook even je prijs doormailen op debbietje128@hotmail.com
wij trouwen op 10-08-2007 in knesselare
alvast bedankt
groetjes debbie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...