Terug naar overzicht
In Moeskroen heb je ergens iets, een soort van schuur (maar wel redelijk bekend, mss keek je al hiervoor). Andere vrienden van ons zijn ook ergens in Outrijve getrouwd, ook een hoeve (http://www.kasteelhoeve-outrijve.be/ ). Als je wil kan ik het wel eens navragen voor je... In Kortrijk zelf heb je ook iets in de omgeving van Bellegem nl Goed Ten HouteAls je googlet kom je het wel tegen en niet zo heel prijzig... Wij vonden dit een prachtlokatie, maar 't was te klein voor ons feestje... Succes alvast, hoop dat je hier iets mee bent... greets Jotje13/07/07PS : ook van de regio Kortrijk dan?
Enkele suggesties:www.fermedewulf.be (groot kortrijk)iets verderhoeve de rode poorte in meetkerke(brugge)- www.deroodepoorte.be Pottemaeckers hoeve - meetkerke (beetje gelijk aan rode poorte)Open huis - staden (www.openhuis.be ), op hun website vind je er niet onmiddelijk iets van terug, maar is zeker de moeite waard. Succes. Heb zelf ook lang zitten zoeken, uiteindelijk is het bij ons de rode poorte geworden.
@ karen: Ferme de Wulf vond ik erg interessant maar is al volgeboekt!! De andere locaties zijn toch te ver voor ons...@ Jotje: Kan je me eens de naam of website doorgeven van die hoeve in moeskroen? Ik ken die niet, dus interesseert me wel! Kasteelhoeve ben ik geweest, maar vond ik te duur voor wat het eigenlijk was. Goed ten houte ben ik al es gaan eten. Ik weet dat ze daar trouwfeesten doen, maar daar hang je af van hun keuken he volgens mij...Ik ben inderdaad van de regio Kortrijk, maar woon in Brussel. Aangezien er zo'n 100 man naar brussel zou moeten komen voor ons feest, en slechts 20 van brussel naar kortrijk, hebben we beslist om t in regio kortrijk te houden.