Terug naar overzicht
Hallo,wij gaan alleen een bankrekeningnummer openen en vragen enkel geld. Wij hebben al alles omdat we al een tijd samenwonen. We hebben pas een huis gekocht dus we kunnen het geld wel daarvoor gebruiken. Wij kiezen sus om geen huwelijkslijst te nemen. Groetjes,Isabel110807
hoi,wij zetten ons bankrekeningnummer erop + "een lijst" in het reisbureau. Dan kunnen de mensen eventueel daar geven wat ze willen en gebruiken wij het voor onze huwelijkreis.groetjes sarah30/062007
wij gaan een envelopje en bankrekeningnr erop zetten. We wonen ook al samen en hebben zelf ook al veel.
Hi Patricia,Wij werken ook niet met een huwelijkslijst, we wonen ook al een hele tijd samen en hebben dus ook alles al.Wat wij wel hebben gedaan is een aantal zaken die we toch nog nodig hadden op een lijstje gezet, mijn mama houdt dit bij en zij gaat alles aankopen wanneer iemand ernaar vraagt. Dit hebben we gedaan omdat mijn oma en haar zus (vooral oudere generatie) toch liever iets tastbaar geven. Van mijn oma krijgen we bv een nieuw salon voor in ons nieuwe huisje, van mijn tante krijgen we een nieuw stoomstrijkijzer, ...Het geld dat we krijgen gaan we voor onze huwelijksreis gebruiken.Groetjes,Véro16/6/2007
Dag patricia,wij wonen ook al even samen, maar inderdaad heb het ook bij het huwelijk van mijn zus gezien niet iedereen geeft graag geld.Daarom hebben wij beslist om een combi te maken. Wij vermelden een rekeningnummer, maar zullen ook een lijst plaatsen bij collishop, waar je echt vanalles vindt en het is overal in België te bestellen.Groetjes elke
Dag Patricia,wij wonen nu net zo'n 7 maandjes samen en hebben het eigenlijk een beetje gecombineerd: familie heeft hier en daar al geïnvesteerd in ons huishouden toen we gingen samenwonen dus de meeste 'grote' cadeaus zijn al gegeven. Voor de rest zullen wij ook werken met een envelopje denk ik (eventueel gecombineerd met rekeningnummer).groetjesjessika
Oei, ik was net van plan om naar inno te gaan kijken om er onze huwelijkslijst te leggen. Heb ook lang getwijfeld, maar er zijn altijd mensen die liever een cadeau dan geld geven. Dus kies ik voor (korte) lijst bij inno (kan online gekocht worden) én voor rekeningnummer. Wij wonen al jaren samen, dus zal de lijst kort zijn.Groetjes,18.08.2007