Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis in Juli

  4-3-2007 16:07:41
Hallo,
Wij zouden op huwelijksreis gaan begin juli.
We zouden graag naar Thailand of Bali gaan maar als we kijken op internet zou daar de kans groot zijn op regenseizoen.
In het reisbureau hebben ze daar niet veel van vermeld, nog min van korting of honeymoonvoordelen.
Weet er iemand iets meer over Thailand of Bali over het regenseizoen daar ?
En kun je nog goeie reisbureaus aanraden in Brugge of omstreken.

Alvast bedankt
Groetjes Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 477


Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik4-3-2007 16:43:32

Hoi Mieke,

Wij gaan op huwelijksreis naar Thailand in juni. Dan is het daar inderdaad regenseizoen, maar in het reisbureau lieten ze ons weten dat je dan spreekt over een stortbui die een halfuurtje duurt. Wij gaan eerst op rondreis in Thailand en daarna nog enkele dagen relaxen op het eiland Koh Samui; vreemd genoeg is het op Koh Samui geen regenseizoen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik4-3-2007 19:22:57

Dag Mieke,

Wij gaan in juli ook naar Thailand. Eerst wat rondreizen en dan naar Phuket. Het regenseizoen schijnt daar heel beperkt te zijn, en bovendien staat de hele natuur dan in bloei.

Wij hebben wel korting gekregen, oa vroegboek en korting op verzekeringen en krijgen in onze hotels extraatjes omdat we op honeymoon zijn. We reizen met Best Tours

Groetjes
Lies
070707



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-3-2007 19:24:37

Hi Mieke,

Wij vertrekken op 21/6 voor 3weekjes naar Thailand, eerst 2 weken rondreis en daarna 1 weekje Koh Samui. Zoals Kirsten zegt is het daar geen regenseizoen, dus ideaal voor onze strandvakantie.

Mijn ouders gaan altijd in juli op vakantie en hebben zowel Thailand als Bali al gedaan en hebben ons gezegd dat het wel eens heel even kan gieten, en dat het wel wat vochtiger aanvoelt, maar voor de rest is het er wel heel mooi weer.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik5-3-2007 9:35:48

Het regenseizoen in Bali loopt ongeveer van november tot april, met de hevigste regenbuien rond januari-februari. Ik zou er mij dus geen zorgen over maken dat je in juli daar in het regenseizoen terecht komt.

Groetjes,
Caroline



Ellen
30-6-2007
 Meld misbruik5-3-2007 23:18:40

hallo,

Wij vertrekken op 2 juli naar bali voor 16 dagen via sunjets. Een echt geweldig hotel, (via sites op forum gekomen) bali geeft over het algemeen geen korting maar 1500 euro per persoon viel bij ons goed mee

groetjes ellen

30/06/2007



Lien
26-5-2007
 Meld misbruik6-3-2007 11:28:43

neem eens een kijkje op www.fox.nl zeeeeer scherpe prijzen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums