Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt nog rond 6.7.7? Stijgt bij jullie ook de spanning?

  4-3-2007 14:00:13
Hallo,
Wij trouwen op 6.7.7. Nog 4 maanden dus. Naar mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren zodat de spanning stijgt en ik toch regelmatig droom over een trouw die in het honderd loopt... Hoe staat het met jullie voorbereidingen?
Wij moeten nog doen: ontwerp uitnodigingen (wel al vriend ontwerper gecontacteerd), drukker zoeken, plechtigheid (teksten nog schrijven en muziek zoeken, boekjes en zakjes maken en kiezen van inhoud), mijn schoenen en lingerie kopen, kleding en schoenen van mijn vriend, kapper en visagiste staan ook nog niet vast, moeten nog muzieklijst samenstellen, kleding van ons bruidskindje nog onzeker (nog schoentjes kopen, misschien nog jurkje), tafelschikking, huwelijksreis verder plannen (ticketten ok, nog reispas en internationaal rijbewijs aanvragen), huwelijkscontract vastleggen bij notaris, bloemist zoeken voor bruidsboeket (ook bloemen ouders, bloemstuk voor plechtigheid, versiering plechtigheid), gelnagels?, speech voorbereiden,... en waarschijnlijk nog wel meer. Ik word er eigenlijk zo zenuwachtig van.
Wie nog?
Groeten
Marleen
6.7.7

Marleen

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 969


Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik4-3-2007 15:11:18

Hallo,

ik snap wat je bedoeld. Wij trouwen op 11 augustus. Aan de ene kant is er al heel wat in orde maar nu beginnen zo meer die gedetailleerde voorbereidingen. Zo eerder kleinere dingen waarvan ik ook bang ben dat ik iets over het hoofd ga zien. Wij moeten nog doen: kledij bruidegom, kledij bruidskinderen, uitnodigingen maken (ontwerp klaar), menu vastleggen, misboekje afwerken (al voor de helft klaar), bedankcadeautjes voor aan de kerk (kindjes), bedankcadeaus getuigen, portugees leren voor huwelijksreis en inentingen, reisdocumenten in orde brengen, gastenboek,naamkaartjes feestzaal,menu's,tafelindeling,...Veel werk dus nog. En daarbij komt nog eens dat we eind april, begin mei verhuizen. We hebben een huis gekocht dus dat papierwerk, georganiseer komt er ook nog bij. Ik heb het gevoel dat mijn hoofd overvol zit en ik ben superbang dat ik iets over het hoofd zie, en dit zowel voor de trouw als voor ons nieuw huis. Vandaag (op een zondag dus) ben ik een mijn juwelen voor de grote dag gaan ophalen. Ben ik niet bezig met werk, dan met de trouw, ben ik niet daar mee bezig, dan is het met ons huis,...er komt geen einde aan. Maar ik besef dat ik er ook goed moet van genieten. Ik kijk uit naar onze verhuis en naar onze grote dag, ook al is het nu heel druk. Ik denk dat we het vooral zo moeten bezien. Veel succes.

Groetjes,
Isabel
110807



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik4-3-2007 15:54:00

Hey Marleen,

Wij trouwen de dag na jou en ik moet zeggen dat wij inderdaad al verder staan. De huwelijksreis is reeds meer dan een maand geboekt, het misboekje is reeds klaar (moet enkel nog gedrukt worden), de lijst met de liedjes die in de mis zullen gezongen worden is ook klaar, enz.
Ik moet zeggen dat ik ook soms lichtjes panikeer. Soms word ik 's nachts wakker van nachtmerries waarin ik dan denk dat onze ceremoniemeester zoek is, dat de fotograaf niet is komen opdagen, enz.
Ik denk dat dit vooral komt door het feit dat wij al zo lang aan het plannen zijn en dat veel dingen reeds meer dan 2 jaar op voorhand vastliggen, dat ik denk dat die mensen ons zullen vergeten... Maar ik heb inmiddels terug met iedereen eens contact opgenomen en alles is natuurlijk in orde, maar ik begrijp zeker wat je bedoelt!

Probeer jezelf gewoon voor te nemen om de 2 dagen één ding af te werken van je lijstje, je zal zien dat de spanning dan toch wat mindert hoor.

Veel succes, meid!

Groetjes,
fieke



Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik4-3-2007 21:39:02

Hallo!!

Hier nog een bruidje voor 06/07/07

Weet je, eigenlijk is het ook zo bij ons. Alle zaken die jij op noemt, moeten wij ook nog doen, hoor. Met dat verschil dat wij geen kerkelijk huwelijk hebben. Dus daar valt een groot pak van de stress weg natuurlijk.

Doe gewoon stapsgewijs verder. Maak een planning op en houd je daar dan ook aan. Je zal zien dat het echt wel goed komt. Er zijn toch ook veel zaken WEL al geregeld!?

Allez, tellen we samen verder af??

Groetjes,
Lobke.



Marleen

 Meld misbruik4-3-2007 21:46:15

He Lobke,
Toch wat gerustgesteld! Wij trouwen ook niet kerkelijk, maar "alternatief". Wij gaan een soort van zelf samengestelde plechtigheid doen tussen receptie en avondfeest, zodat iedereen de mogelijkheid heeft erbij te zijn.
Waar trouwen jullie? Wij in Kontich, feest in Lier.
Groetjes
Marleen
6.7.7



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik5-3-2007 11:29:56

hey wij trouwen ook 677!! soms denk ik ook wel dat we er niet gaan komen maar dan denk ik weer dat het wel meevalt... we moeten onze uitnodigingen nog maken (ontwerp is klaar maar we gaan ze zelf in elkaar steken), kapper en visagiste liggen nog niet vast, bloemen ook niet maar is enkel bruidsboeket normaal, tickets voor reis zijn geboekt maar moeten ook nog pas hebben, nog auto huren,... bij de notaris moeten we ook nog es langs een dezer dagen,...
gelukkig trouwen we ook niet voor de kerk dus die planning valt weg...
nog vier maandjes en een dag en dan zullen we wel zien dat alles in orde is zeker?!

groetjes
sas677



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik5-3-2007 12:24:24

Hoi Marleen,

wij trouwen 777 dus een dagje later. Ik ben gelukkig nog helemaal niet aan het stressen, ik denk dat dat mss de laatste maand wel zou kunnen komen voorlopig loopt alles nog vlotjes.
Wij zijn momenteel aan het bouwen en verhuizen als alles meezit de week voor de trouw dus het zal spannend worden en nog drukker.
Uitnodiging is min of meer gekozen, drukker ook. Begin mei worden onze uitnodigingen verstuurd. Misboekje heb ik nu laten nalezen door de kerk, ik ontbreek wel nog enkele liedjes en moet de lezers nog bepalen. Notaris is voor deze week, ondertrouw in gemeentehuis ook. Lingerie, schoenen, kleding bruidskindjes heb ik ook al. Nog een hemd voor mijn verloofde en de bloemen is ook nog niet in orde

Gr,
Sabrina



Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik5-3-2007 13:20:53

wij touwen op 6/7 voor de wet en 7/7 voor de kerk en hebben begot ook nog niet alles gedaan de mis moet nog in elkaar, schoenen en lingerie kopen, de notaris bezoeken, de bruidskindjes kleden,... ik heb een goeie stappenplan opgemaakt en probeer die wat op te volgen...



Linsey
6-7-2007
 Meld misbruik6-3-2007 16:45:44

Wij trouwen ook op 6/7/7/ voor de wet en een kleine maand later voor de kerk op Sicilië. Wij moeten dus eigenlijk twéé bruiloften regelen en dat zorgt ook voor de nodige stress. Er ligt al een heleboel vast, maar voor onze Belgische bruiloft moeten de volgende zaken ook nog geregeld worden
- schoenen (volgende week in Italië zoeken)
- bloemist
- uitnodigingen (ben zelf bezig met ontwerp)
- draaiboek
- tafelschikking
- kiezen menu
- bruidskindjes (wel of niet?)
- huwelijksreis (bestemming is bekend, nog geen tickets of precieze planning)
- gelnagels en contactlenzen
- oefenen openingsdans
- muziek gemeentehuis
- speech
...
En ongeveer hetzelfde nog voor in Italië!

Groetjes,
Linsey
06-07-07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...