Terug naar overzicht
dit kan ook zonder hoor.Je kan er als je het torselet past best wel eens mee gaan zitten ook, als het niet perfect past, of te laag komt, duwt je het zittend wat omhoog, dus dat kan je best vermijden.groetjes,Wendy5.5.07
Hoi!bij mijn weten dienen jartellen niet om je torselet of corset op zijn plaats te houden, maar wel om je kousen omhoog te houden! Als je geen kousen aandoet, of volledige pantys of van die zelfklevende, dan heb je helemaal geen jarretellengordel nodig. Je torselet of corset blijft normaal gezien vanzelf op zijn plaats. (Je ziet dat wel vaak allemaal samen op foto's maar dat is vooral ook voor het uitzicht en om gewoon het geheel te laten zien.) Je hoeft dus helemaal geen jarretellen aan te doen omdat je een torselet draagt!En anders: vraag het nog eens voor alle zekerheid na als je je lingerie gaat kopen!Lies2 en 30 juni 2007
bedankt voor de reacties!Ik ken niet veel van die dingen.Ik vind het erg mooi zo een torselet, nu alleen nog zien of het ook gemakkelijk zit!!Wendy