Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

torselet'corset

4-3-2007 11:57:03
Hallo allemaal,
dit zal een heel stomme vraag zijn maar moet je bij een torselet ook sjartellen aandoen of kan het ook zonder?
blijft het torselet ook even goed zitten zonder?
Wendy

wendy
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 265

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik4-3-2007 12:17:45

dit kan ook zonder hoor.
Je kan er als je het torselet past best wel eens mee gaan zitten ook, als het niet perfect past, of te laag komt, duwt je het zittend wat omhoog, dus dat kan je best vermijden.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik4-3-2007 15:51:35

Hoi!

bij mijn weten dienen jartellen niet om je torselet of corset op zijn plaats te houden, maar wel om je kousen omhoog te houden! Als je geen kousen aandoet, of volledige pantys of van die zelfklevende, dan heb je helemaal geen jarretellengordel nodig. Je torselet of corset blijft normaal gezien vanzelf op zijn plaats. (Je ziet dat wel vaak allemaal samen op foto's maar dat is vooral ook voor het uitzicht en om gewoon het geheel te laten zien.) Je hoeft dus helemaal geen jarretellen aan te doen omdat je een torselet draagt!

En anders: vraag het nog eens voor alle zekerheid na als je je lingerie gaat kopen!

Lies
2 en 30 juni 2007

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik4-3-2007 15:58:04

bedankt voor de reacties!
Ik ken niet veel van die dingen.
Ik vind het erg mooi zo een torselet, nu alleen nog zien of het ook gemakkelijk zit!!
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...