Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

veranderen haarkleur

3-3-2007 1:06:48
Zijn er hier nog bruidjes die van plan zijn hun haarkleur te veranderen voor de trouw?
Doen jullie dit vlak voor jullie trouwdag of al eerder?
Wij trouwen 28 juli, wanneer zou ik dat het beste doen?Pas geverfd haar vind ik niet mooi maar als je het te lang op voorhand doet dan heb je al uitgroei tegen dat je trouwt.Ik heb bruin haar met lichte mechen en wil graag een warmere kleur(naar het kastagnebruin, roodachtig toe)met een iets donkerdere mech.
slecht idee????

Wendy

wendy
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 578

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik3-3-2007 10:21:12

dag Wendy

Ja hoor, ik ben nu al aan experimenteren voor mijn trouw in juni, en gelukkig maar dat het juist er niet voor is.
Ik was donkerblond en wou lichter
Normaal heb ik balayage maar wou nu eens één kleur. hoewel ik al jaren naar die kapper ga en telkens tevreden was, zag ik nu véél te blond, eerder rost/geel, echt erg !
Als je dat de dag ervoor voor hebt is dat een ramp.
Vandaag ga ik dus opnieuw naar een andere kapper om het weer goed te laten maken
Ik zou het nu of binnenkort al eens zo proberen en dan twee weken voor de trouw het weer laten doen, da's het natuurlijkst, want inderdaad, juist geverfd is niet schoon.

Succes ermee hé groetjes Christel

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik4-3-2007 12:42:47

Ik zou in e eerste plaats geen drastische ingrepen laten doen aan je haar. Je zal er dan die dag wel heer erg anders uitzien dan je anders bent.Als je vb blond bent zou ik nooit die dag in het zwart ofzo opdagen.
Mijn kapper heeft me gezegd dat je het best een maand op voorhand komt om je nieuwe look vorm te geven. Als het dan niet in orde is heb je nog enkele weken om het terug in orde te krijgen.
Een dag of twee drie voor je grote dag kan je dan eventueel teruggaan om wat te laten bijkleuren (als je al een uitgroei zou zien tenminste). Zo heeft heeft hij je op de dag zelf enkel maar tijd nodig om je kapsel te doen. want dak kleuren enzo neemt toch wel wat tijd in beslag.

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...