Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Labaere

  2-3-2007 18:20:33
Even mijn frustraties luchten!
Mijn verloofde en ik zijn vanmorgen bij Labaere in Zottegem geweest, op zoek naar een kostuum. Was dat even een tegenvaller...
We waren er om 11u15, om 12u sloten ze voor de lunch, en het was zeer duidelijk dat we niet meer gewenst waren. We werden geholpen door een oudere dame, die bijzonder neerbuigend deed. Bijvoorbeeld haar ogen geërgerd ten hemel sloeg toen we zeiden dat we nog niet wisten welk soort hemdje we wilden (hoe kan je nu een hemd kiezen als je de kleur van het pak nog niet kent)... Bovendien waren we volgens haar véél te laat, we trouwen in juli...
Langs de andere kant mochten we duidelijk niets passen, 1 broek heeft mijn lief mogen passen, van al de rest enkel de vest. Na 25' werden we bijna letterlijk buitengewerkt door die bijzonder arrogante dame.
We hebben vanmiddag zijn pak gekocht bij Mister Kado in Gent, duizend keer vriendelijker, en we hebben voor hetzelfde nog eens een pak minder betaald ook. Blij dat we ons geld niet hebben weggesmeten bij die arrogante mensen!

K
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1531


Dana
21-9-2007
 Meld misbruik2-3-2007 19:24:22

We zijn naar de trouwbeurs in Gent geweest en ze stonden erook. Wanneer we een folder vroegen was het precies of we waren te min voor hen. Ze vroeg wel wanneer we trouwden, wanneer mijn vriend antw. in september maar dacht pas in mei iets zou kopen, waren we al veel te laat volgens haar.Waar gaat dit naartoe? Zo overdrijven daarin. Ik denk als ze zo voortdoen hun zaak mogen sluiten.



Veroniek

 Meld misbruik2-3-2007 19:31:12

Hoi

Dat is raar. Wij hebben dat niet ervaren...

We hebben wel daar geen kostuum gekocht voor onze trouw, maar voor de trouw van mijn schoonzus. En het was allemaal in orde en ze waren vriendelijk, we hebben wel geen oudere vrouw gehad (zelfs niet gezien). Het was een man...

Het is natuurlijk geen reclame! En inderdaad bij Labaere zijn de prijzen duurder, daarom dat ook wij daar niets gekocht hebben! ;o)
Gelukkig heb je toch nog een andere GOEDE winkel gevonden, want klantvriendelijkheid is het belangrijkste! De klant is KONING! En je hebt gelijk, hoe kan je nu een hemd kiezen als je nog geen kostuum hebt?!

En is het een mooi kostuum? Iets traditioneel of niet? En welke kleur? Ik heb het kostuum van mijn vriend nog niet gezien... Ben wel héél erg benieuwd!

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-3-2007 23:07:33

Hey,

Wij zijn daar gaan kijken voor het huren van kostuums voor de suite.
Dat moest ook rap rap gaan.
Mijn pa had het 2e kostuum amper aan en ze vroeg al of het dat zou worden.

Ze waren ook allesbehalve vriendelijk.

Groetjes, Sissi



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik3-3-2007 0:22:39

Niet te doen! Maar zeker niet ongerust zijn dat je te laat zou zijn... Wij trouwen ook in juli en mijn vriend denkt er zelf nog niet aan om een pak te gaan halen. Heb het niet kunnen laten om eens na te vragen, de zomercollectie kwam zelf maar begin maart binnen... Dus, nog tijd hoor...

groeten Jotje



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik3-3-2007 8:50:42

Oei, dat is inderdaad geen leuke ervaring.
Wij zijn er vorige week geweest en zijn heel goed geholpen. We kwamen toe om 17u40 en ze sloten om 18u30. We zijn geholpen geweest door een man en ook geen vrouw te bespeuren.

Laat je niks wijsmaken over het feit dat je te laat zou zijn!! Wij trouwen 4 mei en hebben maandag het kostuum gekozen én we gaan het deze middag halen. Dus je bent zeker niet te laat. Blij dat jullie toch elders iets hebben gevonden...

Groeten
Dolores
04/05/07



patricia
10-3-2007
 Meld misbruik3-3-2007 8:54:51

wij zijn daar ook weest kijken voor een kostuum,en twas heel duur.
we kwamen toe en er kwam een dame naar ons toe
mijn verloofde moest zijn kostum kopen en de nadere mochten we huren(we waren met twee voor kostum)
we zijn direct voort gegaan,zijn dan naar een winkel in destelbergen geweest,tis nog geen 95 euro voor een heel kostuum met vestje en al bij
en zeer goede service



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik3-3-2007 10:17:13

Mijn verloofde is ook bij Labbaere geweest samen met zijn getuige.
Toen ze binnenkwamen stond de oudere dame achter haar toog. Ze zeiden dat het voor een trouwkostuum te kopen was en ze kwam zelfs niet van achter haar toog maar wees van "daar hangen ze". Ze hebben daar 5 minuten staan naar die kostuums zien maar ze wou nog steeds niet tot bij hen komen. Ze zijn het dan maar afgebold, ze zei zelfs niets toen ze buitengingen. Schandalig vond ik dat
Zijn kostuum komt nu van bij Taylors Style in Mechelen en hij was enorm verrast over de vriendelijkheid daar, echt een aanrader. Hij heeft daar één gekocht van Lubiam (twee weken geleden en we trouwen in juni), dus je hebt wel nog tijd hoor

Laat je zeker niet afschrikken door ambetante mensen , want er zijn winkels genoeg waar ze wél vriendelijk zijn

groetjes
Christel



Pat
1-6-2007
 Meld misbruik5-3-2007 15:10:11

hallo,

Wij zijn zaterdag bij Labaere geweest. En we zijn heel tevreden, altijd al geweest. Labaere is een winkel dat al dateert van jaren terug en is een famliebedrijf, mijn vader is daar al jaren klant , zijn ouderlijk huis was in dezelfde straat. Dus gans mijn familie is daar kind aan huis en nog nooit geen problemen gehad. Mijn verloofde heeft een mooi kostum gevonden en prijslijk nl. 435 Eur. Mijn vader die toch niet zo een courante maat heeft is ook goed geholpen voor een redelijke prijs. Mijn verloofde heeft wel een kostum gekozen die nadien nog geregeld kan aandoen misschien zit daar wel het prijsverschil. Dit is wel de eerste keer dat ik van Labaere slechte reclame hoor.

Pat
010607



Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik30-4-2007 22:46:46

Hey meid,
Best wel grappig, wij zijn vorige week ook langs geweest bij Labaere en adden net hetzelfde voor maar ik heb dat madammetje eens flink op haar plaats gezet en er is ons toen iemand andxers komen helpen waarop ik vriendelijk heb gezegd dat we een andere winkel gingen zoeken en dat ik er nooit nog een stap zou binnenzetten, ze hebben zich verontschuldigd maar dit was wel veeeeeeel te laat. Tja zo zie je maar, veel volk heb ik er toch niet gezien, hoe zou dat nu toch komen... :-)
groetjes
Mieke
7/7/7


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info