Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn dit van plan.Als de mannen geld geven gaat de rok van de bruid iets naar omhoog. Als de vrouwen geld geven gaat hij terug naar beneden.Iedereen geeft hoeveel hij wil.Als de kousenband zichtbaar is wordt deze per opbod verkocht.Groetjes, Sissi
hallo bij ons word het anders gedaan,de man doe stilletjes de rok omhoog,en terwijl de musiek speelt loop iemand in de cirkel en de mannen gooien iet in de hoed ,als de musiek stop,heeft degene die het laatste ingooien gewonnen en mag die afhallen,laat iet weten wat je zult doen he ,groetjes
Hallo,ik zou dat ook zo graag doen,maar men mannetje is zo jaloers dat ik dat niet mag doen.Ik vind het wel lief van hem.Nu ik ben ook een jaloers type en zou het ook niet zo graag hebben.Want ik heb gehoord dat ze het met hun tanden moeten af doen.Ik vind het wel geestig hoor.Nu ja je verdient er nog een centje mee.Overlaatst heb ik gehoord dat er hier op de site wel iemend meer of 200 euro aan heeft verdient.Wel goed mee genomen hé.Nu voor mij de leute en veel plezier.Groeten van Skally
Hey Jennifer,Ik weet niet hoe jou vrienden en familie zijn ingesteld, maar wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest geweest waar de bruid gewoon haar kousenband showde en per opbod verkocht. Dat lukte van geen kanten! Redelijk ferme afgang... Dat zou ik niet willen meemaken dus ik denk dat ik het risico niet ga nemen...Groetjes,Véronique (Mechelen)
hallo dat met die rok omhoog en omlaag lijkt me superleukde moeite om te doen en geen afgang moest niemand willen bieden.dank u
heywij zijn in september getrouwd en ik heb mijn kousenband verkocht zal het kort uitleggen hoe mijn neef heeft dat dus voor mij gedaan hij zette de mannen aan de ene kant en de vrouwen aan de andere kant als de mannen geld insmeten ging mijn kleed omhoog en van de vrouwen omlaag dat heeft ons meer dan 300 euro opgeleverd.maar zorg er wel voor dat de persoon die dat doet wel goed kan praten hé want anders kan het vlug gedaan zijn en kan je bijna nieks hebben.wij hebben dan als de kousenband te zien was de laatste man die geld ingegooid had hem laten afnemen met zijn mond.ik zou zeggen zeker doen heb me dat niet beklaagd en tis nog iets extra.grtjs
Hey dag naamgenootje ;-)Ik zou dit ook willen doen, mijn toekomstige is Spaans en in die families wordt dat wel meer gedaan. Mijn schoonzus had dat ook gedaan op haar trouw en die heeft ook iets van een 300€ bij elkaar gekregen. Zij had wel afgesproken op voorhand wie het zou mogen doen, want zo een 'onbekende' het bandje laten afhalen lijkt misschien wat onwennig...Ik denk wel dat ik het ook ga doen!Succes!Jennifer(15/09/07)