Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek voor huwelijksmis te Marche-en-Famenne

  1-3-2007 15:34:01
Beste,
Ik ben nog op zoek naar iemand die de muziek tijdens onze huwelijksmis (2 juni 2007) wil verzorgen. De mis gaat wel door in de Ardennen. Ken je een ensemble of bureau die dit zou doen?
Bedankt,
Catherine

catherine
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 652


Lies
30-6-2007
 Meld misbruik1-3-2007 20:54:00

Hey!

het hangt er natuurlijk heel hard van af wat voor muziek je zoekt...

Maar ik denk dat de meeste groepjes dit wel willen doen, zolang je hun vervoersonkosten dan ook betaald... Maar handiger is dus inderdaad als er iemand uit de buurt zou zijn... Anders in Marche en famenne nog eens rondhoren?

Lies
2 en 30 juni 2007



Tom

 Meld misbruik2-3-2007 8:58:50

Dag Catherine

Ik kan je zeker wel een paar voorstellen doen van ensembles (gaande van klassieke ensembles voor de misviering, jazz-ensembles voor recepties en dansorkesten voor het avondfeest). Stuur me zeker eens een mailtje indien interesse!
Vriendelijke groeten,
Tom Vanleeuwen
tomvanleeuwen@hotmail.com



Marie-Joëlle

 Meld misbruik6-3-2007 17:31:21

Hallo Catherine,

Mijn echtgenoot en ik vormen het duo 'Beautiful Live' en we hebben al geruime tijd ervaring in het verzorgen van live muziek op huwelijksmissen en gelegenheidsfeesten. We brengen de muziek van je eigen keuze, en 2 juni 2007 zijn we nog vrij. Als je interesse hebt of meer informatie wilt, mag je altijd mailen naar info@beautiful-live.be, of bel 0474/651 338. Luistervoorbeelden en meer info vind je ook op onze site: www.beautiful-live.be .
Verder wens ik je nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!

groetjes, Beautiful Live
www.Beautiful-live.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...