Nu Online
Momenteel zijn er 11 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het is bijna zover!!!!

  1-3-2007 15:30:55
hallo bruidjes

mijn dag is bijna gekomen
op 10 maart stap ik in het huwelijksbootje.
ik denk dat ik alles heb maar ben het niet zeker.
eens opnoemen en als er iets ontbreekt weet het me te zeggen

zaal ok
dj ok
ringen zaterdag er achter
kleed ok
schoenen kapsel ok
make up ok
auto bruidsboeket

zijn er nog dingen.
zoek juist nog kado voor getuigen
wat geven jullie zoal

groetjes patricia m

patricia
10-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 682


Veroniek

 Meld misbruik1-3-2007 15:39:20

Wij gaan zaterdag 10 maart in de voormiddag gaan kijken naar vervoer voor ons huwelijk...

Geven jullie iets voor de kindjes bij het buitenkomen? Dat zie ik niet staan in jullie lijstje, maar het kan zijn dat je dat niet doet natuurlijk...

Voor de rest valt me niets op dat er ontbreekt! De ringen en jullie zijn er, dus het belangrijkste is aanwezig ;o)
VEEL SUCCES!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



patricia
10-3-2007
 Meld misbruik1-3-2007 15:42:59

wij hebben enkel een burgelijk huwelij.
onze bedankjes zijn kistjes mooi afgewerkt met kaartje en harten bruidssuiker,mooi getaleerd in een schip.
allemaal zelf gedaan,achteraf gaan we voor de receptiegasten een kaartje opsturen met foto



patricia
10-3-2007
 Meld misbruik1-3-2007 15:43:11

wij hebben enkel een burgelijk huwelij.
onze bedankjes zijn kistjes mooi afgewerkt met kaartje en harten bruidssuiker,mooi getaleerd in een schip.
allemaal zelf gedaan,achteraf gaan we voor de receptiegasten een kaartje opsturen met foto



Evi
10-3-2007
 Meld misbruik1-3-2007 22:14:43

wij trouwen ook op 10 maart!
Heb jij ook zenuwen? bij mij is het gisteren begonnen, ben mijn kleed gaan afhalen en proefkapsel gaan doen. Ben ook heel de tijd bang om iets te vergeten.

groetjes,
Evi



patricia
10-3-2007
 Meld misbruik2-3-2007 10:14:04

ja ik heb veel zenuwen,denk ook voordurend van ja heb ik alles?
dat het maar vlug zaterdag is.
ze spreken precies van mooi weer



Katrin
10-3-2007
 Meld misbruik2-3-2007 14:47:47

Wij trouwen ook 10 maart!
Bij mij beginnen ook de zenuwen een rol te spelen. Ik kan niet meer aan iets anders denken alles staat in teken van ons huwelijk!
Ik weet zeker dat alles wel ok zal zijn maar de kriebeltjes zijn er zeker en vast!
Nu nog duimen voor een beetje mooi weer!
Succes jullie!
Katrin


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...