Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wellens: kostuum bruidegom ervaringen?

  1-3-2007 15:10:25
Dag allemaal,

wij gaan aanstaande zaterdag naar Wellens men om een kostuum aan te schaffen voor mijn verloofde. Wat zijn jullie ervaringen? Eigenlijk twijfel ik tussen Wellens en vergo.
Tot gauw! Klara

klara
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1352


jimmy
25-5-2007
 Meld misbruik1-3-2007 15:51:50

dag klara,
mijn aanstaande is een paar weken geleden zijn kostuum daar gaan kopen en hij was heel tevreden. hij was ook al op andere plaatsen geweest maar daar had je heel veel keuze en kwa prijs viel het best mee. ook twee vrienden van ons hebben een kostuum daar gekocht.

Veel succes nog met zoeken
Groetjes greet



Klara
2-6-2007
 Meld misbruik1-3-2007 16:03:57

Dag naamgenootje,

Mijn toekomstige heeft zijn kostuum gevonden bij Lenders in Borsbeek. Heel vriendelijk, goede service en een zeer mooie collectie.

Veel zoekplezier,

Klaartje



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik1-3-2007 17:07:36

Hoi!

wij zijn een paar weken geleden naar Vergo geweest, omdat dat toen de enige winkel was die de zomercollectie al binnen had (we hebben een paar andere gecheckt). We wilden gewoon gaan kijken, maar zijn toch buitengekomen mèt kostuum! De verkoopster was erg professioneel, gaf haar mening, maar liet mijn vriend ook passen wat hij wilde, ook al vond zei dat niet zo goed staan. (wat dan ook wel bleek als hij het aan had!)
't is een groen/grijs, beetje blinkend kostuum (jas, vest en gilet) en het hemd gaan we nog zoeken (die vond ik daar iets te duur, gemmiddeld 180€!). En we kregen het ook ineens mee naar huis, dus kunnen we makkelijk zijn schoenen, riem, hemd... gaan zoeken. Half mei moeten we dan terug gaan om het perfect te laten retoucheren!

Ik heb toen trouwens ook een bosje rozen gekregen van de verkoopster!

Veel succes!
Lies



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik1-3-2007 18:13:21

Mijn vriend is ook bij Wellens geweest voor zijn kostuum. Hij heeft heel veel winkels gedaan, maar vond nooit helemaal zijn zin. Probleem was dat ze er nooit veel mooie hemden hadden. Bij Wellens heeft hij iets naar zijn zin gevonden en vond hij ook dat er mooie keuze aan hemden en dassen was.
Ik heb t niet gezien, dus ik ben ook benieuwd hoor.
Maar hij was heel tevreden over de service en zo.

groetjes
Bieke
180507



bert
6-5-2005
 Meld misbruik3-3-2007 12:32:32

hey bieke,
ik heb mijn kostuum bij wellens gekocht, nadat ik een 4 tal andere winkels heb bezocht. Ik wou wel een kostuum voor mijn trouw (zonder das!!!), maar dan wel een dat ik nadien nog kon dragen, aangezien ik dit voor mijn werk of privé eigenlijk niet nodig heb. Het is een grijs linnen kostuum geworden van olivier strelli met een hemd van Boss. zeker niet het goedkoopste maar wel één dat bij mij past, sportief en niet stijf.
De broek was nog niet binnen op het moment dat ik ben gaan kijken & passen, dus hebben ze zolang de vest weggehangen, en allemaal zonder problemen.

succes in je zoektocht

Bert


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info