Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jammer dat het voorbij is...

1-3-2007 14:41:04
Hey bruidjes,

Ik ben bijna een weekje getrouwd (vorige vrijdag 23/02). Ons groot huwelijksfeest staat ons nog te wachten in de zomer, maar t lijkt precies alsof het al allemaal voorbij is. Ik denk zo graag terug aan vorige vrijdag, en wenste da k het alle dagen opnieuw zou kunnen doen. Gisteren wandelde ik nog ff binnen waar ik mijn bruidsjurk gekocht had, en ik verwaterde meteen weer...

Zijn er nog bruidjes die zo'n gevoel hebben gehad? Die zouden willen dat ze elke dag opnieuw zouden kunnen trouwen, hun jurk kunnen aantrekken, en alles organiseren?

Groetjes,

Lien

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 352

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik1-3-2007 14:47:36

hoi, voor mij is het nog even wachten, maar door jouw mailtje, besef ik weer dat ik er ook nu ten volle 'moet' van genieten! geniet nog na zou ik zeggen... en je hebt nog iets fantastisch in het vooruitzicht blijkbaar...

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik1-3-2007 15:20:48

Hoi Lien,
Een vraagje, heb je voorbereidingen en je verslagje gelezen op t forum, maar nu vroeg ik me af? Als je vorige week al bent getrouwd, had je dan je jurk aan? Was het een wettelijke trouw of ook kerkelijk? of doe je dan het kerkelijke huwelijk deze zomer? En daarna het grote feest? En doe je dan je trouwjurk opnieuw aan? Veel vragen hé maar ksnap t niet zo goed....
En als t deze zomer nog feest is, dan moet je daarna maar uitzien, het is helemaal niet voorbij, er moet nog zoveel komen, trek je daaraan maar op!!
Kijk uit naar je antwoord, want wij trouwen in mei al voor de wet, en in juli pas voor de kerk, maar het wettelijk huwelijk wordt heel gewoon, lekker eten nadien met familie en getuigen, maar niks meer, en dus ook nog geen bruidsjurk.. Pas in juli volgt dan de grote dag met jurk en al...en het grote feest ook natuurlijk...
Allez, laat je koppeke niet teveel hangen, geniet van wat nog moet komen,
en van jullie kersvers huwelijksgeluk ook natuurlijk,
Groetjes, Tine 140707

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik1-3-2007 15:21:54

Dag Lien,

Volgens deze website ben ik ondertussen al 173 dagen getrouwd. Ook ik heb spijt dat alles al voorbij is. Ik heb zo genoten die dag en zou het zo weer opnieuw doen als het kon. Ook de voorbereidingen (zoals het bedenken van de weetjes voor de tafelthemas, de cryptische omschrijvingen van de menu, ...) waren heel tof en vooral de complimentjes die we erover kregen deden deugd.

Mijn jurk hangt nog steeds uitgestald in de slaapkamer zodat ik er elke morgen en avond naar kan kijken en zoals je merkt ben ik ook nog steeds niet afgekickt van deze site. Ik kom nog elke dag een aantal keer kijken om de voorbereidingen van andere bruidjes te volgen, te helpen waar ik kan en vooral terug te denken aan mijn fijne dag.

In ieder geval proficiat en geniet van het getrouwde leven!

Heidi
Getrouwd op 09-09-06

lien
23-2-2007
 Meld misbruik1-3-2007 15:27:27

@ Tine: Ik zal je onze huwelijksrevelatie eens fijn uit de doeken doen he: Mijn vriend is van Marokkaanse afkomst, en daarom kunnen wij geen kerkelijk huwelijk doen. Aangezien wij enkel een burgelijk huwelijk hebben, heb ik vorige week al mijn trouwjurk aangedaan (ik heb gemerkt dat dat bij vele bruidjes zo was). We zijn daarna dan foto's gaan nemen, en savonds iets gaan eten met mijn ouders, broer en zus, en de broer van mijn ma met zijn gezin, en dan nog enkele beste vrienden van mijn ventje, aangezien hij hier geen familie heeft in België. Alles dus in mijn mooie bruidsjurk;)

Deze zomer is het dan dus ons groot huwelijksfeest met alle genodigden, en dan zal ik opnieuw mijn jurk dragen. Met een beetje geluk vertrekken we daarna naar Marokko op huwelijksreis, en vieren we daar nog eens met de familie van mijn man (dat klinkt zo raar 'man':d), en ook daar zal ik mijn trouwjurk opnieuw dragen.

Jaja, ik probeer er volop van te genieten en ze zoveel mogelijk te dragen;)

Groetjes,
Lien

Veroniek

Meld misbruik1-3-2007 15:49:55

Hoi Lien

En gelijk heb je dat je zoveel mogelijk je jurk wilt dragen, niet iedereen kan dit! Wou dat ik dat ook kan doen, maar we hebben alles op 1 dag gelegd...

Ik moet nog niet afkicken, want we trouwen pas in juli... Hebben nog het een en ander te doen! Vooral het vervoer vind ik het moeilijkste.

Veel succes nog en geniet van wat nog komen moet! Je hebt nog veel om naar uit te kijken, wat ga je doen als dat alles voorbij is...
KOP OP!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik1-3-2007 15:53:33

Hi Lien,

Ik kan me beste voorstellen dat het raar aanvoelt nu er al een deel achter de rug is. Maar deze zomer kunnen jullie nog eens vieren, dus dat zijn hele goede vooruitzichten.

Bij ons begint het ook te korten, we trouwen 24maart voor de wet en 16juni voor de kerk.
De 24ste gaan we na het gemeentehuis eten met de naaste familie en getuigen. We hebben een gezellig restaurantje gevonden en de menu voor die dag hebben we ook al uitgekozen.
Ik ga mijn bruidsjurk nog wel niet dragen (ik mag ook pas 5mei voor het eerst gaan passen)
Ik ga nog wel iets nieuw kopen, want het is natuurlijk ook wel een speciale dag é. Mijn afspraak bij de kapper is ook al gemaakt.

Op 16juni is het dan het grote feest. Dan mag ik eindelijk mijn bruidsjurk aandoen, ik ben echt benieuwd om het gezicht te zien van mijn vriend (eigenlijk al man hihihi).

Nog veel plezier deze zomer op jullie feest en op jullie huwelijksreis!

Groetjes,
Véro

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik1-3-2007 21:21:51

Bij ons is het nog heel ver af, mei 2008. Voor mijn vriend mij ten huwelijk vroeg (dus nu verloofde, ik moet nog wennen) kon het maar niet snel genoeg gaan voor mij. We hebben er dan eens lang over nagedacht, en toch veel tijd genomen. Daar ben ik nu heel blij om, want des te langer zijn we verloofd, en dat op zich vind ik ook heel leuk!
Als ik dat zo lees, heb jij een feest in 3 delen, dus ik denk dat je nog wel genoeg zal kunnen "her"genieten...
Groetjes,
Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...