Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

concentratiestoornissen!!

28-2-2007 23:24:23
Hallo allemaal

sinds ik volop met de voorbereidingen voor onze trouw bezig ben heb ik het moeilijk met me op andere dingen(zoals werk!!)te concentreren.Ik ben constant in mijn hoofd verder aan het plannen! ook het huishouden blijft een beetje liggen omdat ik dan weer denk aan iets wat ik moet opzoeken en dan weer niet meer achter de pc uitgeraak. Ik kijk nu extra uit naar mijn vrije dagen om dan weer te kunnen rondrijden naar verschillende plaatsen maar telkens moet ik mijn plannen uitstellen omdat mijn baas me toch oproept om te komen werken.Met als gevolg dat ik er niet met mijn volle verstand bij ben.
Heeft er nog iemand dit probleem?
Soms denk ik ook dat de mensen om me heen misschien mijn verhalen over het plannen beu zijn. En mijn 2 dochtertjes krijgen ook veel minder aandacht als anders.
En het lukt me maar niet om mezelf een beetje in te tomen en terug meer in de realiteit te komen.
HelpHelpHelp

Wendy

wendy
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 302

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik1-3-2007 8:34:39

Ik weet niet of dit een troost is, maar ik heb precies hetzelfde voor... :-)

Gelukkig kan m'n ventje mij een beetje intomen af en toe en is mijn ma mijn verhalen over het plannen nog niet beu... :-p

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik1-3-2007 9:23:50

hihi!

ik herken het helemaal! Ik moet een eindwerk afleveren tegen 16 mei, en ik moet eerlijk toegeven dat ik veel liever bezig ben met de trouwvoorbereidingen dan met mijn schoolwerk!
Maar toch, ik denk dat we af en toe een beetje moeten intomen, het huwelijk is leuk, maar er zijn inderdaad nog andere belangrijke dingen!
Dus hou vol, af en toe toch maar loslaten en genieten van je dochtertjes, je man (bijna!) en voldoening halen uit je werk!

Lies
2 en 30 juni 2007

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik1-3-2007 10:08:18

Wendy

Ik ken een beetje dat gevoel. Ik heb het idee dat ik op het werk niets meer doe. Ondertusen zit ik vol met stress want volgende week wordt ons huis beschreven. We moeten boven nog een vloer leggen en dan alles verhuizen. Gelukkig heeft ons kerkelijk huwelijk pas plaats in oktober dus kunnen we eerst ons huisje aanpakken.

Groetjes Mieke
06-10-2007

els
7-7-2007
 Meld misbruik1-3-2007 12:16:07

Helemaal hetzelfde!
Mijn collega wordt er onnozel van denk ik!
Zal wel overgaan zeker?
Succes!

nele
29-9-2007
 Meld misbruik1-3-2007 12:56:11

Hall mededromertjes,

en of dit allemaal bekend klinkt.
Ik droom zelfs al over mijn huwelijk.
Kheb mij gisterenavond voorgenomen om eens een avond niet met de trouw bezig te zijn, ben uit miserie dan maar met grote schoonmaak begonnen (en dat vond mijn ventje dan ook weer minder leuk).
Maar zelfs bij het kuisen dacht ik aan dingen die ik niet mag vergeten.
Grappig eigenlijkhé.
Het is een goed teken, bewijst dat we er sterk naar verlangen waarschijnlijk. Zal wel overgaan als het voorbij is.
Groetjes nele

nele
29-9-2007
 Meld misbruik1-3-2007 12:56:17

Hall mededromertjes,

en of dit allemaal bekend klinkt.
Ik droom zelfs al over mijn huwelijk.
Kheb mij gisterenavond voorgenomen om eens een avond niet met de trouw bezig te zijn, ben uit miserie dan maar met grote schoonmaak begonnen (en dat vond mijn ventje dan ook weer minder leuk).
Maar zelfs bij het kuisen dacht ik aan dingen die ik niet mag vergeten.
Grappig eigenlijkhé.
Het is een goed teken, bewijst dat we er sterk naar verlangen waarschijnlijk. Zal wel overgaan als het voorbij is.
Groetjes nele

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik1-3-2007 13:32:49

Wendy,

Sounds familiar to me ;-) Ik heb hetzelfde voor, vooral op het werk. Ik kan het niet laten om geregeld eens naar het forum te kijken en dingen af te werken die ik helemaal niet op het werk moet doen =) zoals vragen voorbereiden voor de DJ en ceremoniemeester dit weekend, vorige week was dat werken aan de tekst voor de uitnodiging enz enz.

Of dan begin ik tegen mijn collega over de trouwvoorbereidingen, een geluk dat hij er wat tegen kan :)

Maar wees gerust, ik kan op een gegeven moment wel zeggen, nu ga ik me concentreren op het werk en dan werk ik wel door.

Thuis heb ik dat probleem niet zo vaak omdat ik inderdaad met vanalles en nog wat bezig ben: huishouden, koken, afwassen enz.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik1-3-2007 21:29:18

En of! Ik kan me hier ook wel in herkennen. Ik studeer af in juni, moet dan alles regelen voor mijn twee stagejaren, en tegelijk wil ik vooral aan verloofd zijn en trouwen denken. Moet wel zeggen dat ondanks het zalen kijken en kiezen, ik nog vooral in het stadium van "wauw, we zijn verloofd!" zit. Is natuurlijk ook zaaaalig...

Groetjes,
Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...