Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Griet!

28-2-2007 16:37:57
Heeft Geens in Heist op den berg een site? En wat hebben jullie ongeveer betaald voor jullie ringen?
bedankt!

Inez

Inez Boexstaens
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 300

Griet
23-6-2007
 Meld misbruik28-2-2007 17:33:59

Die winkel heeft geen website. Ik heb wel een adreskaartje en de openingsuren:
Geens
Lostraat 97
2220 Heist O/d Berg
Maandag: 9-11.30 en 14 tot 20.00
Dinsdag - donderdag: 17.30 - 20 uur
Vrijdag: 14 - 15.30
Dit zijn de openingsuren wanneer de goudcollectie te bezichtigen is. (Voor de rest is hij van maandag tot donderdag open van 9 tot 11.30 en van 14. - 20 uur. Vrijdag maar tot 15.30)
Wat betreft de kostprijs: wij hebben onbewust voor een duurdere soort gekozen: ongeveer 1 000 euro voor de 2, ook omdat er bij mij een steentje in zit. Wij hebben gekozen voor een ring met zowel wit als geel goud. Maar er zijn ook goedkopere ringen.
Enkele collega's van mij hebben hun ringen daar de voorbije jaren ook gehaald en ze zijn er tevreden over.
Grietje
23.06.2007
www.chrisengriet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...