Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie loopt met wie in de suite?

  28-2-2007 16:29:03
hey,

ik heb een probleempje met de suite. ik dacht dat normaal mijn vader met mij binnen gaat, mijn verloofde met zijn moeder, en mijn moeder dan met zijn vader, en vervolgens onze getuigen samen omdat het een man en een vrouw zijn.

nu wil onze vrouwelijke getuige zelf iemand kiezen om mee in de suite te lopen, maar dan hebben we ook nog iemand nodig om naast de andere getuige te lopen...
dan hebben we twee mensen meer in de suite, waardoor we een extra auto nodig hebben, een extra pak moeten huren, en twee mensen een hele dag laten meegaan, die we zelf dan niet kennen, en als die in de suite gaan moeten die ook op de foto's dus ja...
heb geen idee hoe ik dit moet oplossen, bestaat er zo niets als een etiquette dat zegt dat als de getuigen niet hetzelfde geslacht hebben dat die dan samen moeten lopen?

huwelijksstress :-)

Sofietje

Sofie
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1793


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik28-2-2007 16:35:08

Hallo Sofie,

Bij ons lopen onze getuigen telkens met hun partner (ze zijn beide getrouwd, dus dan is dat ook logisch)
Als ze geen vaste partner moesten hebben zou ik het hetzelfde hebben aangepakt als jullie, de 2 getuigen laten samenlopen.

Als ik jou was zou ik er toch eens met jullie vrouwelijke getuigen over praten, ze zal wel begrijpen dat het voor jullie extra kosten meebrengt (en een huwelijk is zo ook al duur genoeg).
Bij ons is ook alles zo uitgeteld dat iedereen plaats heeft in de ceremoniewagens, dus zou er ineens nog iemand bijkomen zouden wij ook met plaatsgebrek zitten.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik1-3-2007 10:56:27

Hey Sofie,

Wij hebben drie getuigen, voor mij mijn zus en beste vriendin en voor mijn vriend zijn beste vriend. Mijn getuigen hebben een partner, dus die lopen met partner in de suite. De getuige van mijn vriend heeft geen partner. Met hem hebben we afgesproken dat een goede vriendin van mij naast hem in de suite zal lopen. Zij ging normaal toch al 's ochtends komen helpen met aankleden enzo en is er dus nu op die manier zo ook heel de dag bij. En zo hebben we inderdaad ook niemand 'vreemd' in de suite. Als nu een van mijn getuigen ook geen partner had, hadden we ze zoals jij voorstelde ook samen laten gaan. Dus als ze geen van beiden een vaste partner hebben, zou ik er bij je vriendin toch op aandringen om naast de andere getuige te lopen. Het is toch alleen maar voor het officiële gedeelte he, en iedereen weet toch dat ze geen koppel zijn dan. Ik zou er zelf precies ook niet echt een probleem van maken, dus praat gewoon nog eens met haar he.

groetjes,

Wendy
5.5.07



evelien

 Meld misbruik14-9-2007 15:22:38

hallo,

bij ons zal de suite als volgt gaan.
mijn vader en ik
mijn vriend met zijn moeder
mijn mama met mijn schoonvader
mijn getuige(kleine broer) zal normaal met mijn nichtje in de suite gaan omdat hij nog geen partner heeft
mijn vriend zijn getuige met zijn vriendin

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...