Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cabrio huren

28-2-2007 12:27:40
Hallo,

graag zou ik voor mijn trouw een cabrio huren. Het liefst van al een porsche maar de tarieven hiervoor zijn al snel 250 euro en meer voor een hele dag (gemeente voormiddag en namiddag ker), heeft er iemand een goed adresje waar je tegen een goed tarief een cabrio of sportwagen kan huren.

alvast bedankt

Eva
13-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 715

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-2-2007 14:31:45

Hey,

ik zou eens in de Porche garage gaan vragen. Die zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld Docx...

Groetjes,
Lieve

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik28-2-2007 15:32:18

Hoi Eva, ik denk niet dat je voor minder dan 250€ een auto zal vinden. Wij huren een mercedes oldtimer cabrio en dat kost ons ook 220 € voor 3 u ceremonie.
Wij zijn ook gaan kijken voor een porsche of zo, maar dan betaal je je blauw aan waarbord! Soms zelfs tot 2500 € !
Ook heb ik van onze ceremoniemeester gehoord dat het strafbaar is om auto's die je bij een garage huurt strafbaar is, dit is eigenlijk broodroof voor de ceremoniebedrijven.

Ik zou, zoals lieve zegt, ook eens horen bij Dockx en anders via via bvb iemand die je kent ... ?

Succes !
Sarah
15/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...