Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eten 's middags voor familie

  27-2-2007 17:24:30
Wij zitten wat met de handen in het haar. Wat moeten we onze nonkels en tantes geven 's middags als we van de mis komen ? Als we naar de zaal gaan, eten we daar ons buikje rond, maar zijn wij ook direct veel centen kwijt! Wij lusten graag bbq, maar zien het niet echt zitten om ons huisje om te toveren tot een bbq-tent, met alle verhuizingen erbij (borden, stoelen, tafels, ...). Iemand alternatieven in zijn hoofd?

Merciekes,

Natascha 28/07/07

natascha
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 853


Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik27-2-2007 19:00:21

hallokes,

Wij gaan voor familiefoto's naar het park en gaan daar in het kasteel een broodjesbuffet voorzien ,aangezien wij van daaruit vertrekken voor onze fotosessie kan de suite op hun gemak verder genieren van een drankje en een hapje

groetjes Kelly
29/09/2007



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 19:07:47

Inderdaad, ik wilde ook broodje voorstellen, dat lees je hier ook wel vaker. Of je kan eens rondhoren bij de familie om hun oudste geheime recepten boven te halen. Misschien wilt een of andere tante dan wel iets klaarmaken. Of Soep is ook altijd gemakkelijk, kan je al een dag op voorhand maken, eventueel een paar soorten, wat broodjes erbij, een tasje koffie erna en iedereen is content!

Maak het maar niet te moeilijk of uitgebreid, het grote feest is toch daarna en daar zit iedereen al wel op te wachten!

Lies
2 en 30 juni 2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik28-2-2007 8:42:17

Hi Natascha,

Bij ons in de feestzaal heb je ook de mogelijkheid om broodjes te krijgen voor de mensen van de suite (en eventueel extra genodigden).
Misschien moet je hier eens naar informeren.
Je kan ook bij de bakker of slager verrassingsbroden laten maken.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik28-2-2007 9:23:35

Wij trouwen enkel voor de wet, en zouden voor 's middags enkel voor de suite iets voorzien, weten alleen nog niet wat en waar. Ik dacht eigenlijk ook iets te doen in de feestzaal als dat mogelijk is en niet te duur, en dan gaan we foto's nemen. We zijn er wel nog niet uit wat we dan met de suite doen (hele namiddag laten zitten is misschien ook stom; deel van de foto's met hun doen denk ik wel), enfin wij zijn er ook nog niet uit. Laat me wel weten wat het geworden is, we hebben gelukkig nog tijd om tips op te doen lol.

Groetjes,
Tania (2.05.2008)



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik28-2-2007 9:36:52

Hallo, wij gaan na de mis met onze suite naar de feestzaal. (zullen daar rond 13.20u aankomen). Dan maken we daar in de tuin foto's met de suite en is er ook een broodjeslunch voorzien. Dan gaan wij op fotoreportage en blijft de suite in de zaal. Om 16u30 is het receptie, dus pak dat ze nog ongeveer 1,5 uur à 2 uur daar zitten. Ze kunnen ook in de buurt gaan wandelen of iets anders doen, daar zou ik mij niet te veel van aantrekken. Vervelen zullen ze zich wel niet doen :)

groetjes,

Wendy
5.5.07



Els
19-5-2007
 Meld misbruik28-2-2007 10:36:54

Dag Natascha,

Wij gaan na het burgerlijk huwelijk een boottocht maken en geven dan een broodjeslunch op de boot.
De mensen krijgen 's avonds toch lekker en uitgebreid eten op het feest, dus zou ik persoonlijk 's middags niet nog eens een zware maaltijd geven.

Groetjes, Els
19/05/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...