Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pierre-Yves (Aalst en Brussel)

  27-2-2007 14:45:18
Iemand ervaring met deze winkel voor suite-kleding? Mijn broer trouwt in juli en ik heb een prachtige jurk op hun site zien staan (eigen creatie, helemaal turkoois) maar ik zou graag ongeveer de prijsklasse weten in deze winkel. Heb al trouwjurken gezien die van ginder komen aan 2250 euro. Heb al gespaard en trek wel terug van de belastingen maar voor 1 dagje, no thanks, behalve als ik zelf trouw.

Lien

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1808


Patricia

 Meld misbruik27-2-2007 15:11:03

Geen ervaring met deze winkel.
Wel met Jagré in Antwerpen en daar heel tevreden van service/klantvriendelijkheid.
Suite- en cocktailkledij verkopen ze daar ook en leek me redelijk prijselijk (weet de vanafprijzen niet, mr ik heb er iets van rond de 500euro gekocht)



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik27-2-2007 16:05:13

Hey Lien,

Ze hebben daar verschillende prijsklasses.
Voor de suite denk ik wel dat je moet rekenen op minimum € 500, maar je kan er zo ver in gaan als je wilt. Gisteren heb ik nog wat mooie ensembletjes zien hangen allemaal tussen € 500 en € 750. De eigen collectie is wel iets duurder, zo is de prijs van die zwarte broek met die tuniek over wel € 1050.

Groetjes

Lies



Karlien
7-7-2007
 Meld misbruik28-2-2007 10:35:46

Pierre-Yves is redelijk duur. Bovendien zijn ze er (Aalst) helemaal niet vriendelijk. Mijn zus kocht er vorig jaar haar trouwkleed en de service was alles behalve. Voor mijn kleedje zijn we er niet meer naartoe geweest. In andere winkels zijn ze veeeel vriendelijker en hebben ze ook heel mooie kledij dat minder kost.



Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik28-2-2007 10:46:29

Ik heb mijn suitekledij voor trouw van schoonbroer (3 jaar geleden) gekocht bij Pierre-Yves in Aalst. Het was een ensemble van linea raffaelli (650€). Dit zal de eerste en laatste keer zijn dat ik in die winkel iets koop. Ze waren zeer hautain en onvriendelijk eens ik had gekocht.

Mijn eigen trouwkleed wilde ik dan ook absoluut NIET bij hen kopen en ik ben naar La Sposa in Roeselare gegaan waar ze véél meer keuze hebben en véél vriendelijker zijn.

Mijn moeder en schoonmoeder hebben suitekleren gekocht bij "Couture Nadine" in Bottelare. Daar zijn ze ook héél erg vriendelijk



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik28-2-2007 16:54:26

Ik wil ook graag reageren op je bericht (en de andere reacties)

Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Pierre-Yves in Aalst en ben daar zeer goed ontvangen geweest: een zeer vriendelijke dame, goede service, niets was teveel.

Mijn mama, schoonmoeder en schoonzusje hebben vorige zaterdag hun suitekleed daar gekocht: alledrie even tevreden over de service. Ze mochten zoveel passen al ze zelf wouden, niets was te veel.

Ik spreek intussen al over 4 verschillende verkoopsters.

Ik weet ook dat er 1 vrouw rond loopt, die heel hautain en uit de hoogte doet, en je zal haar maar hebben natuurlijk ...
Maar ik blijf er bij: wij zijn daar zeer tevreden, en zouden zo terug gaan!!!

BTW dat kleedje waar je over spreekt ... mijn schoonzusje koos een turkooizen cache-coeur (zonder mouwen) met een bruin-zwarte rok van Pierre-Yves. Bedoel je die? Ik denk dat ze er €1000 voor betaalt ...

Groetjes
Lies
070707



Lien

 Meld misbruik1-3-2007 1:52:11

Hoi Lies,

Nee, dat is niet het kleed (of rok en bovenstuk) dat ik bedoel maar 't lijkt er wel fel op :) Ik zou het graag volledig turkoois hebben, maar hetgene met de bruine accenten, dat is het alternatief :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...