Terug naar overzicht
Dag Caroline, bij ons komt dit na de ringen, maar heel vaak doet de pastoor het ook pas op het einde van de mis; Ik vind het wel leuk om het na de ringen te tekenen. Zo zit er eventjes een pauze in de viering.Ingrid
Hallo Caroline,Bij ons komt het ook direct na de zegening van de huwelijkskaars en net voor de offerande en het Onze Vader.Groetjes,Véro16/6/2007
Hoi CarolineAls je dat liever na de zegening van de ringen, kaars of wat dan ook hebt, kan je dit eens vragen aan de priester of hij dit voor jullie zo kan doen. Meestal zal die daar geen spel van maken. Het belangrijkste is dat het getekend is, denk ik...GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi Caroline,Bij ons is het precies nog anders, het tekenen komt na het zegenen van de ringen en voor het zegenen van de huwlijkskaars.Heb ook wel vaak gezien dat het op het einde van de mis is.GroetjesKristel
bij ons gaat het ook zo zijn zoals bij Kristel.Maar wij moeten ons boekje nog wel laten lezen aan de pastoor.Dus weet ook niet of hij het goed zal keuren.Hopelijk wel, want ik ben content over m'n boekje.groetjesBieke180507