Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

27-2-2007 9:03:56
Kent er iemand nog goede adressen voor trouwringen in de wijde omgeving van Liedekerke?
Mijn vriend heeft de verlovingsring gekocht in Zwitserland in Aalst, maar we zijn er niet zo gelukkig mee. Hij moest één maatje kleiner en we hebben hem binnengedaan (wegens verlof twee weken wachten, maar dat snapte ik wel), afgelopen zaterdag wilden we hem gaan afhalen en wat bleek? Ze hadden hem plots in 1 kleur (witgoud), terwijl het een bicolor ring was (die trouwens duurder was dan de eenkleurige ring, dus sowieso zat het fout). Eerst deed die verkoper nog zo precies dat wij van idee veranderd waren of zo, tot hij het door had, dan veel excuses, maar ja, nu moet ik nog een week langer wachten. Ben benieuwd wat het dan wordt. Dus heel geneigd om daar onze trouwringen te gaan kopen ben ik niet!
Iemand tips?

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 365

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 9:09:51

Dag Tania

Ja Zwitserland is één groot fabriek hé, k vind dat daar nogal onpersoonlijk
Wij hebben op de beurs Kallista ontdekt en bleek dat ze van Nieuwerkerken zijn (daarvoor moet ge dan naar de beurs in Antwerpen gaan :-)
T is een redelijk klein winkeltje in het dorp van nieuwerkerken dus met een hele vriendelijke dame, met veel geduld
k ben er nu ondertussen al een paar keer binnengeweest en ze zijn echt heel vriendelijk

groetjes
christel

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik27-2-2007 9:21:53

Hoi Tania, onze ringen komen van Hans Sonnaert in Sint-Niklaas. Wij zijn zeer tevreden van hem!
Hebben een eigen ontwerp binnengebracht en hebben dit samen met hem enkele keren besproken.
Vb kan je op zijn website vinden:
http://www.hanssonnaert.be

Groetjes, Sarah
15/09/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik27-2-2007 9:34:08

Hey,

Wij zijn in Aalst en Ninove gaan kijken maar vonden onze zin niet echt.
We zijn dan naar Fede di Oro gegaan in Izegem. Ik kende hen van op een beurs. Niet bij de deur maar wij vonden het wel de moeite waard. De ringen worden aan huis gebracht dus moet je maar één keer het traject doen.

Veel succes ermee!!!

Groetjes, Sissi

anja
1-9-2007
 Meld misbruik27-2-2007 9:34:20

hoi tania,

ook wij hebben op een beurs kallista ontdekt
zeer vriendelijke mevrouw, wij hebben onze ringen daar besteld hoewel we helemaal van tienen komen
zeker een aanrader

groetjes,anja

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik27-2-2007 10:25:37

Hoi Tania

OP de beurs in Brussel hebben wij onze ringen besteld bij Kalista uit Nieuwerkerke. Wijzelf wonen in Antwerpen maar mijn vriend is van Erpe-Mere afkomstig. Vriendelijke bediening gehad. In september mogen we onze ringen gaan passen/halen voor ons huwelijk in oktober. Ze maakte er zelfs geen problemen van dat wij 2 datums in onze ringen wilden. We zijn in januari reeds voor de wet getrouwd.

Groetjes Mieke
06-10-2007

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik27-2-2007 11:26:13

wij zijn ook naar fede di oro in izegem gegaan en het is de trip wel waard, ook voor de prijs!!!
zwitserland is idd winkel waar ze niks kunnen. moest er ooit twee uur wachten om nieuwe batterij in uurwerk te doen en als puntje bij paaltje kwam ging ze nog niet. deed ze dan binnen van waar ze kwam en wat bleek? uurwerk was niet opengeweest, originele lege batterij zat er nog in maar ik had wel zeven euro betaald... ben ze daar dan wel mijn gedacht gaan zeggen maar geen geld terug gekregen...

sas677

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik27-2-2007 11:34:37

Wij hebben onze ringen gekocht bij Jacob in Lebbeke. Ze hebben daar een zeer ruime collectie van uiteenlopende ontwerpers, van klassiek tot zeer modern, zijn zeer behulpzaam en geven vooral informatie waar je iets aan hebt (tips mbt breedte van ring voor man, tips mbt breedte van ring en lengte van vingers etc.). Echt een aanrader!

Greet
24-8-2007
 Meld misbruik27-2-2007 11:56:35

Wij hebben onze trouwringen laten ontwerpen te Halle (Luc Lerinckx- 02/361.10.04). Gezien het een eigen ontwerp was, was het moeilijk om het op voorhand in te schatten. Uiteindelijk zijn ze nu al klaar (we trouwen pas eind augustus) en zijn er zéér tevreden van! Het neemt zeker en vast wat meer tijd in beslag maar je bent dan ook zeker van een persoonlijke ontworpen ring waarin jullie zelf de betekenis kunnen leggen. Succes ermee!

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik27-2-2007 12:18:11

Hey,
wij zijn van de omgeving van Aalst. Ik had daar ook rondgekeken maar we vonden er ni echt ons ding. Inderdaad Fede di Oro raad ik ook. Echt de moeite, mooi, kwaliteit, goede service en een heel pak goedkoper.

veel succes,
Isabel
110807

Els
19-5-2007
 Meld misbruik27-2-2007 13:40:53

Hallo Tania,

Als Antwerpen niet te ver is, kan ik Gerda de Vrij aanraden. Hier hebben wij onze ringen besteld (naar bestaand ontwerp en aangepast aan onze wensen).
www.gerdadevrij.be

Groetjes, Els
19/05/07

Mieke
28-7-2007
 Meld misbruik27-2-2007 14:48:40

wij zijn dit weekend onze ringen gaan kiezen bij Mac Lafferty in brussegem(merchtem). waren er heel vriendelijk en hebben heel veel keuze, echt de moeite waard.

groetjes Mieke
28-07-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...