Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GETROUWD!!

26-2-2007 10:16:58
Hallo hallo,

Een bruidje in spé minder, want jawel, ik ben vrijdag getrouwd!! Op vraag van enkele bruidjes een kort verslagje: t Was gewoon weerzinwekkend!! Een prachtige dag gewoonweg! t Weer zat goe mee, nu en dan stralende zon, geen spatje regen. Het moet gezegd: ik zag er ook stralend uit:d Mijn ventje was het noorden volledig kwijt toen hij me zag. Hij wist zich geen houding te geven, of wat hij moest doen:d t Was keischattig:d Na een toeterende rondrit in onze quartier gingen we naar t stadhuis, waar we natuurlijk 'ja' gezegd hebben. Daarna foto's gaan maken in t park van Wemmel, klein parkje, maar wel mooi! (wilde eigenlijk geen parkfoto's, maar da s t nu toch geworden;)) Daarna terug naar huis om dan savonds te gaan eten. t Was dik in orde! We hadden echt veel te veel en der was keiveel over!! We zijn echt tevreden over onze dag. Nu ist nog uitkijken naar de zomer voor ons groot huwelijksfeest!!

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 315

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik26-2-2007 10:32:17

Hi Lien,

Proficiat!!!

Wanneer trouwen jullie in de zomer?

Bij ons begint ons burgerlijk huwelijk ook te korten, 24maart. Mijn mama en ik moeten ook nog eens gaan shoppen want het komt echt wel dichtbij.
En dan moeten we ook wachten tot 16juni voor het grote feest.

Groetjes,
Véro

lien
23-2-2007
 Meld misbruik26-2-2007 10:35:22

Hey Véro,

We zijn al getrouwd he, tis enkel ons groot huwelijksfeest dat we in de zomer nog organiseren, omdat er nu niet voldoende tijd was om da nog te organiseren. Een kerkelijk huwelijk doen we niet. Ons feest willen we op 25 aug doen, maar da zal afhangen van de zaal, want die hebben we nog nie gevonden!! (k Ben nog wanhopig op zoek)

Jaja, het begint voor jullie inderdaad ook in te korten! Nog een kleine maand...Op 16 juni doen jullie dan nog kerkelijk huwelijk?

Groeten,
Lien

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik26-2-2007 11:47:06

Ja dan trouwen we voor de kerk (we waren eerst van plan om alles op dezelfde dag te doen maar omdat we ons huis hebben verkocht en anders te veel moesten rondrijden op onze huwelijksdag heben we besloten om het op 2 dagen te doen).
De 24ste gaan we wel eten met de naaste familie en getuigen. We hebben al een heel gezellig restoke gevonden.
En dan de 16de is het grote feest.
Dat is wel leuk é dat je nu 2 keer kan feesten.
Ik hoop dat wij de 24ste ook geluk hebben met het weer, jullie hebben vrijdag echt wel geluk gehad, want in't weekend was het veel minder mooi.

Groetjes en nog veel plezier met het voorbereiden.

lien
23-2-2007
 Meld misbruik26-2-2007 11:52:01

Voila, wij zijn ook gaan eten met een aantal mensen de vrijdag, was dik in orde! Kunnen inderdaad twee keer feesten, en met een beetje geluk zelfs drie keer! Want we gaan nog naar Marokko, vanwaar mijn vriend afkomstig is, en vieren daar nog eens met zijn familie. Koppelen er direct de huwelijksreis aan vast ook;) Als dat niet praktisch is!!

t Is een risico om in de winter te trouwen, maar da is het evenzo in de zomer he. We hebben echt veel geluk gehad. Ik denk dat de weergoden alles opgespaard hebben voor het weekend;)

k Wens je alleszins veel succes toe en hou me op de hoogte he!!

Groetjes!

nele
29-9-2007
 Meld misbruik26-2-2007 12:50:34

Dag Lien,
Van harte gefeliciteerd.

Tklinkt inderdaad schitterend.
Ik kijk er zelf ook al naar uit.

Veel succes in je huwelijksleven.

Groetjes Nele

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik26-2-2007 13:05:15

hallo,

van ganser harte proficiat hoor, heel veel geluk, ik moet nog wachten tot 18 augustus maar ik kijk er ook naar uit

groetjes
ve

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik26-2-2007 13:31:59

Hoi Lien,
Dikke dikke proficiat ! Het aftellen is voorbij, en kan je uitkijken naar je feest.
Zet je een fotootje op de zustersite ?

Ik moet nog 201 dagen wachten !

Groetjes, Sarah
15/09/07

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik26-2-2007 13:32:06

Hoi Lien,
Dikke dikke proficiat ! Het aftellen is voorbij, en kan je uitkijken naar je feest.
Zet je een fotootje op de zustersite ?

Ik moet nog 201 dagen wachten !

Groetjes, Sarah
15/09/07

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik26-2-2007 16:50:33

Hoi Lien, proficiat met je huwelijk!!! Ik was wel een beetje verbaasd toen ik het begin van je berichtje las :-) Het was weerzinwekkend, ik zou dat toch tegen niet teveel mensen zeggen :-) Weerzinwekkend betekent namelijk: sterke tegenzin, afschuw opwekkend, afschuwelijk, afschuwwekkend, afstotelijk, afstotend, degoutant,... Maar toen ik verder las zag ik dat het heel leuk was, dus zoveel te beter he :-)En nu inderdaad aftellen naar het grote feest in de zomer!

groetjes,

Wendy
5.5.07

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik26-2-2007 19:55:17

Hai Lien!

Van harte proficiat! Geniet nu maar van het getrouwd zijn he!

Groetjes,
Jessika 27/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...