Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksmars Mendelssöhn-DRINGEND

  24-8-2003 20:23:37
Wij trouwen vrijdag 29 augustus 2003 (en ja, na een lange droge zomer geven ze regen. Kent er iemand een binnenlokatie voor fotos in Diest of rond Keerbergen?
En kan er ons iemand aan de huwelijksmars helpen voor in de kerk ? Hartelijk bedankt en veel succes zelf! Karla

Karla
29-8-2003
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1475


kristien
30-12-1899
 Meld misbruik24-8-2003 20:55:54

Ik heb meerdere vormen en exemplaren van deze bruiloftsmars in mijn bezit.Deze zijn zowel lichte als zware klassieke vormen.Echt een aanrader.Indien nodig mail me gerust en ik zie wat ik kan doen.Succes en een mooi bruiloftsfeest



bart
30-12-1899
 Meld misbruik25-8-2003 15:47:34

stuur je mail-adres door en je kan van mij de mars verwachten .ik heb hem als bestand klaargezet en moet hem dus enkel doorsturen.succes



Karla
29-8-2003
 Meld misbruik25-8-2003 18:29:42

Bedankt !
emailadres tot morgenmiddag (daarna verlof)is werner.vandeneynde@cgey.be
anders is het naar ons hotmailadres en dat laat geen grote bestanden door: werner_karla@hotmail.com. In ieder geval heel hard bedankt ! Karla


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...