Terug naar overzicht
hallo!Wij geven op 27/10 ons trouwfeest in de Scala in Beveren. Wij en onze ouders hebben de zaal bezocht en het leek ons 100% mee te vallen. Welke 'slechte' reacties heb je dan al over de zaal gehoord? Succes nog met je zoektocht!Groetjes,Karen
Voor hoeveel personen geven jullie een feest? en nodigen jullie ook dansgasten uit. Het enige nadeel leek mij dat de zaal niet heel groot is... Wij zouden 110 gasten op avondfeest willen en nog 40 extra voor dansfeest. Het is echt moeilijk om de juiste zaal te vinden.. hehe
Hallo,Wij trouwen in juni in feestzaal Scala. Hebben enkele jaren geleden huwelijksfeest meegemaakt daar en was toen goed. (afdekschalen bord per tafel vond ik enorm) Mijn schoonouders hebben onlangs feest daar gehad en hadden niets aan te merken (en zoals alle schoonouders ...)Wel heb ik van een vriendin gehoord dat zij op zeer slechte plaats zat voor de muziek - hoorden weinig. Wij hebben dit aangekaart in de zaal, maar dit zou aan de muziekinstallatie liggen, en die kies je zelf. Heb er in ieder geval het volste vertrouwen in. Onze DJ heeft al enige ervaring in Scala en verzekerde ons dat het geluid overal optimaal zal zijn (hij zei wel dat het inderdaad een moeilijke zaal is om de muziekinstallatie op af te stellen - lang, smal)Hebben tss 100 en 140 mensen voorzien.groetjesKelly
Hey, Scala is een toffe zaal, wij hadden er vorige zomer een trouwfeest van vrienden. Wel één nadeel, het was daar bloedheet op de dansvloer, want geen of slechte airco. Groeten
wij hebben ook feestzaal scala gekozen om een feest te geven 03/05/08, en hebben tot hier toe enkel nog maar positieve reacties gekregen, ook het dessertenbuffet schijnt heel goed te zijnnog veel succes bij het zoeken
Hoi Kim, inderdaad, dit is een zeer mooie zaal, maar inderdaad, zoals sommigen al gezegd hebben, is het er tijdens het dansfeest stikheet ! Misschien eens polsen of daar iets aan kan gedaan worden, is echt niet zo aangenaam.Nog een feestzaal id streek is Hof van keulen... http://www.hofvankeulen.be SuccesSarah15/09/07
Bedankt voor de reacties, mij leek het echt een zeer toffe zaal, alleen net iets te klein. We zijn nu ook naar salons van dijck geweest in Mechelen, en dit is ook een zeer mooie zaal met alles erop en eraan... de keuze wordt moeilijk...Kim26/04/08