TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lina
18-8-2007
|
25-2-2007 11:21:31
Hallo Valerie, Mijn vriend en ik trouwen op 18.08.2007 in Domein Carlton en destijds heb ik hier ook eens de vraag gesteld of iemand ervaring had met deze feestzaal. Dit waren toen de reacties:
RE: feestzaal Carlton in Marke van: Ann 13/12/2006 9:26:47 Hallo,
Wij zijn ook naar die zaal gaan kijken. We hadden van verschillende mensen gehoord dat het daar zo goed is (mooie zaal, lekker eten, vriendelijk personeel enz). Er wordt ook een bruidssuite aangeboden in het Park Hotel. Er is boven de feestzaal een kamer waar je je wat kan opfrissen, met privé toilet; ook voor de vermoeide gasten is er een kamer voorzien. Wij vonden dat allemaal pluspunten, maar helaas boven ons budget... Wij hebben dus voor een andere zaal geopteerd.
Veel plezier!!
Groetjes, Ann RE: feestzaal Carlton in Marke van: Peggy 12/12/2006 22:24:37 Hey,
Wij zijn daar geweest en vonden vooral de tuin een pluspunt. Uiteindelijk hebben we niet voor deze zaal gekozen omdat je nogal veel betaald voor wat het is. ook zagen wij het niet zitten om al onze genodigden in de "kleine" zaal te krijgen, dan nog niet gesproken over de grootte van de dansvloer.
Dat iedereen over de dansvloer moest om naar de bar te kunnen gaan , vonden we ook minder. Als onze groep kleiner geweest was, zouden we er misschien wel gegaan zijn hoor!! RE: feestzaal Carlton in Marke van: Sofie 12/12/2006 20:25:39 Hoi,
Ik ben er zelf nog niet geweest maar de zoon van kenissen is daar getrouwd deze zomer en ze waren alvast heel tevreden! Het eten was er zo te horen héél lekker!
Groetjes, Sofie
Ik vind het persoonlijk een heel mooie zaal (romantisch) en volgens mij is het eten daar zeer lekker. Het is inderdaad wel geen te grote zaal en het is er duur. Maar ja, voor één keer mag het wel iets meer zijn. Vele groetjes, Lina
|
|
Valerie
6-9-2008
|
25-2-2007 18:43:48
Hallo, Bedankt voor de reacties! Misschien kan er nog gesproken worden over een soort van all-in-formule zodat het net iets goedkoper kan zijn. Want, de prijs is voor nu ook net wat te veel. Ik zal nog eens contact opnemen. Alvast veel succes op jouw huwelijk!
|
|
joelle
14-7-2007
|
2-3-2007 21:43:46
Hey, vorig jaar zijn twee van mijn vriendinnen daar getrouwd en ik moet zeggen dat het dik in orde was hoor. ze hebben er een hele mooie tuin om de receptie in te geven. ook het eten was heel lekker. ik zou niet twijfelen! veel succes joelle
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
10-3-2008 19:27:09
Hallo, ik ben onlangs ook gaan kijken naar die zaal, omdat we nog op zoek zijn naar een bijpassende locatie voor avondfeest. Ik vind het een prachtige locatie, iets duurder, een romantische tuin en een grote parking. Kortom; voor ons een droom! Maar toch heb ik van colleg's de reactie gekregen dat de opdiensters niet veel rondgaan met drank. Heeft er iemand ervaringen met de (forfait) drank tijdens het avondfeest? De website is: www.domeincarlton.be
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
10-3-2008 19:27:25
Hallo, ik ben onlangs ook gaan kijken naar die zaal, omdat we nog op zoek zijn naar een bijpassende locatie voor avondfeest. Ik vind het een prachtige locatie, iets duurder, een romantische tuin en een grote parking. Kortom; voor ons een droom! Maar toch heb ik van colleg's de reactie gekregen dat de opdiensters niet veel rondgaan met drank. Heeft er iemand ervaringen met de (forfait) drank tijdens het avondfeest? De website is: www.domeincarlton.be
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
10-3-2008 19:27:39
|
|
buffel
|
12-7-2014 17:14:40
Om een oud topic te kicken. We zijn daar onlangs geweest als gast op een trouw. Mooie locatie wel, zaal en tuin zijn heel mooi. Bij regenweer is de zaal wel wat klein om iedereen daar binnen te krijgen. Hapjes vond ik wel heel ondermaats (denk 5 soorten en stelde niet veel voor). Gemarineerde coquilles die rubber waren (is dat niet normaal rauw) gekookt ofzo, stukje vlees van varkenskop met mosterd (jakkie, vettig), muffin met mozarella en olijven (droog en niet speciaal) en de rest ben ik vergeten. Op andere plaatsen veel betere en lekkere hapjes gekregen. Personeel kwam wel vaak rond om bij te schenken (bij champagne aperitief en aan tafel wijn). Voorgerecht was stukje tarbot met een wortelpuree en een groene dressing. Daar ontbrak wel wat saus vond ik, gesmolten boter en beetje citroen zou veel wonderen doen. Hoofdgerecht was biefstuk met gratinaardappeltjes en een worteltje en pepersaus. Je kreeg maar 1 lapje vlees dat amper 120 gram was ofzo. Ze kwamen op voorhand vragen of iemand ze bien cuit wilde, maar voor niemand hoefde dat. Toen het hoofdgerecht aankwam, bleek gewoon alles bien cuit te zijn. Denk dat de chef z'n timer vergeten heeft. Toen ze rondkwamen voor extra vlees, bleek ook alles bien cuit te zijn. Bovendien vroegen m'n vegetarische vrienden of ze wat extra kroketjes mochten en dat werd geweigerd met het antwoord dat het enkel voor mensen is die extra vlees nemen. De extra groenten waren gewoon gestoofde boontjes, ook niet zo speciaal voor een trouw. Toen hebben zij gelukkig van een andere opdienster wel kroketjes gekregen. De kroketjes waren ook precies zeldzaam, want de vraag met:" 2 of 3 kroketjes ?" komt heel zuinig over. Qua eten zou ik een 6/10 geven. Toch ondermaats voor een trouw. Locatie en zaal zelf 7/10 omdat je toch een lichte geur van urine ruikt als je binnenkomt.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|