Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

balonnen

23-2-2007 20:41:29
Hey allemaal,

ik lees regelmatig iets over ballonnen oplaten na de trouw en dat lijkt me heel leuk, maar hoe pakken jullie dit praktisch aan?

Evi (nog 15 dagen!!!!)

Evi
10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 314

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik24-2-2007 8:38:03

Hi Evi,

Bij ons wordt de kerk voor een groot deel versierd met ballonnen. Wij gaan bv ballonnen aan de stoelen hangen ipv bloemetjes (of misschien wel de 2).
Bij het buiten gaan haalt onze ceremoniemeester de ballonnen van de stoelen en deelt zij deze uit aan de mensen buiten. Wij zullen 2 hartvormige ballonnen hebben.
En dan kan iedereen deze oplaten.
Wij gaan dit doen als alternatief op de duiven omdat ik bang ben om een duifje vast te nemen.

Groetjes en veel plezier binnen 2 weekjes,

Véro
16/6/2007

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik24-2-2007 12:49:51

Hey

wij laten ballonnen vullen met helium bij Pepito in Kasterlee. 1,15 euro per stuk. Zij maken hier trossen van aan een zandzakje of zo. Die komen zij dan leveren in de kerk. Bij ons zullen er vooraan 2 trossen staan. En achteraan ook 2. Verder bloemetjes aan de stoelen. Onze knuffelbeertjes (die we ooit aan elkaar gegeven hebben) zullen in een mandje (net een luchtballon) zitten met onze ringen vooraan aan t altaar.
Bij het buitengaan worden die ballonnen mee naar achter genomen en daar uitgedeeld aan de mensen. Als wij buitenkomen worden er bellen geblazen en nadien op t teken van de fotograaf worden die ballonnen samen met ons losgelaten.

Vind dat wel tof!
t komt bij jou nu wel heel erg dicht ja! veel plezier ermee!

groetjes
Bieke
180507

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...