Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

  23-2-2007 12:37:15
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek schoenen voor onze grote dag. Ik heb een beige kleedje, maar nu ben ik aan het twijfelen of ik juist dezelfde kleur van schoen ga nemen die ik achteraf nooit meer ga aandoen (is niet echt mijn stijl). Of dat ik bronzen schoentjes ga nemen die ik achteraf nog kan afdragen. Wat doen jullie qua schoenen?

Groetjes
Sabrina

Sabrina
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 899


Evelien

 Meld misbruik23-2-2007 12:38:59

Hey! Ik heb ook schoenen gekocht, die ik achteraf nog kan dragen, soort ballerina met een mooi hakje.
Ik vond het zonde om zoveel geld te betalen voor een schoen die je slechts 1 dag aandoet.
Groetjes, Evelien
23-06-2007



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 12:43:58

hey naamgenote,

ik heb mijn schoenen gevonden bij Van Loock in Zandhoven. Het was wel ff rijden maar zeker de moeite.
Ik had een stukje stof van mijn kleedje mee en de schoenen passen er wel goed bij. Ik wou ook absoluut schoenen die ik nadien nog kan afdragen, ik kan niet juist zeggen welk kleur het is, iets tsn wit en beige denk ik. Veel ga je dat mss niet dragen maar dit kan op bleke kleedjes en op een jeans,...
Trouwens als je een lang kleed gaat dragen zal je er toch niet veel van merken.

Veel succes,
Sabrina
07/07/07



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik23-2-2007 13:05:39

Hi,

Ik zou voor de bronzen schoenen gaan als je die meer gaat afdragen. Mijn mama gaat ook bronzen schoenen nemen voor onder haar suitekledij, is achteraf ook makkelijk te combineren.

De kleur van mijn schoenen (die ik nog wel moet gaan kopen) kan ik achteraf ook nog makkelijk afdragen (ze zijn roze maar met een blinkende schijn erop - zoals je bij brons ook hebt) Voor mijn werk moet ik altijd gekleed rondlopen dus deze kan ik makkelijk onder een mantelpakje of tailleur dragen maar ook onder jeans of wit rokje.

Wij gaan onze schoenen ook bij Van Loock halen, heb ze daar al in de etalage zien staan.

Groetjes,
Véro



Tine
14-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 13:51:09

Mijn schoenen komen van bij Gabrielli, in Roeselare. Ik ben meteen na het passen en kiezen van mn bruidsjurk (ook in roeselare, bij La Sposa) mn schoenen gaan kiezen en kopen, omdat ik dan nog het best wist hoe mn kleed eruit ziet...en ondertussen weet ik t zo goed niet meer, vergeten foto te trekken en staat ook niet op t internet. Want je hebt zo een grote keus in die schoenen dat je door t bos de bomen niet meer ziet! Ik koos een vlotte schoen, wilde zeker niet de typische trouwschoen in parelmoer met een afgekapte neus, maar tis natuurlijk wel bleek om bij mn kleed te passen, maar wel in t leer zodanig dat ik ze kan laten kleuren nadien, dan kan je ze ook doordragen, want ze vragen makkelijk 150euro voor zo'n schoenen, hé....
Je moet t maar eens vragen id winkel ook, of je ze kan herkleuren nadien....
Mooist onder een lange jurk zijn wel spitse toppen, want ik wilde eigenlijk ballerinas maar dat bleek echt niet mooi onder mn kleed, jammer!
Succes met je zoektocht, en denk eraan dat je goed moet weten hoe je kleed eruit ziet voor je schoenen gaat kiezen!!
Tine 140707



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik23-2-2007 14:26:49

hey

bij mij hebben zo ook gezegd dat je die trouwschoenen kan laten kleuren als het echt leer is.
Dat ga ik dus waarschijnlijk doen. Heb schoentjes die achteraan open zijn met een gespje (van linea).
Ik ga die nadien nu laten kleuren en waarschijnlijk als schoenen voor mijn danslessen gebruiken.
Wij volgen stijldansen en de meeste van de mensen hebben daar dure dansschoenen. Wij nog niet en dan heb ik er ineens. Zo is t geen weggesmeten geld hè.
Nu nog hopen dat ze heel goed zitten die dag hè.

groetjes
Bieke
180507



Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik23-2-2007 14:45:09

Hallokes,
Ik heb schoenen van Rainbow gekocht. Deze kan ik nadien laten kleuren zodat ik ze nadien ook nog kan aandoen. Groetjes en succes met de keuze. Kate



A
10-8-2007
 Meld misbruik23-2-2007 18:33:00

Hoi,

Ik trouw in een gekleurd suitekleedje en stond bij Van Loock voor de keuze tussen schoenen in dezelfde kleur van men kleed die ik nooit meer zou dragen of bronzen schoenen, die ik nadien nog wel een paar keer aan kan. De prijs was nogal hoog en de bronzen stonden zeker zo mooi onder mijn kleedje, dus was het vlug gekozen.... Brons zal het zijn!



wendy
28-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 20:03:22

hoe liggen de prijzen ongeveer bij vanloock?
Kent niemand omstreke genk, hasselt?
Wendy



wendy
28-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 20:04:27

oeps iets te vlug geweest
kent niemand omstreeke Genk of Hasselt een winkel met betaalbare trouwschoenen?



Inez Boexstaens
6-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 22:29:38

Hoi,

Ik heb een suiterok met bruidstopje. Ik heb bewust gekozen voor geen echte bruidsschoenen, want die verdwijnen nadien toch maar in de kast en je haalt ze er nooit mer uit :) Ik heb nu een leuk schoentje gekocht bij van loock van Laura & co. Kei tof en speciaal en nadien perfect draagbaar!
Succes met de zoektocht!



Cathleen
26-5-2007
 Meld misbruik25-2-2007 13:55:26

Ik heb mijn schoenen bij Timmers in zonhoven gehaald. Echt hele mooie en elegante schoenen. Ze hebben daar een speciale bruidscollectie!!

Groetjes
Cat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...