Terug naar overzicht
Hallo, ik heb vorige zomer zo'n zooltjes gekocht in Engeland. Maar ik heb ze hier inderdaad al gezien in het kruidvat (paarse verpakking). Ik gebruikte ze in mijn open sandalen met hoge hakken. Met hoge hakken steunt je nog meer op het voorste deel van je voetzool, en kan je wegglijden in de eigen schoenen. Die zolen houden dat tegen. 't Zijn zeker geen wondermiddelen, maar bij mij hielp het wel bij hoge hakken. groetjes, sara
het helpt echt. ik zou aanraden het gewoon eens te proberen (helemaal niet duur) op een dag op het werk of zo; je weet dan metteen of het bij jou ook iets geeft. Geen wondermiddel inderdaad, maar helpt echt tegen vermoeidheid.groetjes
Hey naamgenootje,Goeie tip, wist niet dat zoiets bestond.Ik denk dat ik ook maar eens in't Kruidvat ga neuzen!
Voor de trouw van m'n verloofde z'n broer heb ik die ook gekocht... En het helpt echt. Helemaal geen pijnlijke voeten na 24 uur in schoenen met hoge hakken lopen is het ook weer niet, maar het heeft toch tot een uur of 3 ('s nachts) geduurd vooraleer ik m'n andere schoentjes uitgehaald heb :-)Dat vind ik al heel wat aangezien ik anders na 4uur rechtstaan al pijn had...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ik vind die gelkussentjes super! Ik stop ze altijd in mijn schoenen als ik lang moet wandelen (op hakken) of als ik uitga. Mijn voeten doen dan veel minder pijn!GroetjesLies
O ja, nog vergeten te vermelden:Het waren open schoentjes met een middelhoge hak (4,5 cm).Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hey,ik heb gelijkaardige gelpads gekocht in de Carrefour en ze zijn inderdaad fantastisch! Ze kleven lichtjes, vandaar dat je ze ook in open schoenen kunt dragen. Groetjes,Lieve
Ik heb die partyfeet een jaar geleden gekocht om te dragen in open schoenen met heel hoge hakken (8cm), maar omdat de schoenen nogal fijn waren en niet echt flexibel kunnen mijn voeten bijna niet meer bij in de schoenen als die kussentjes erin liggen en dat doet nog meer pijn :-(Het blijven wel hele mooie schoenen, dus af toe verbijt ik de pijn dan maar (zonder kussentjes).Ik denk dat je die kussentjes dus best al meeneemt als je de schoenen gaat passen/kopen. Ze zijn doorschijnend en plakken op de bodem, dus het kan perfect in open schoenen.Groetjes!
Ik heb die Partyfeet ook.Heb gezien dat er van Compeed nu ook zoiets bestaat, ik probeer dit wrs ook nog wel es (bij de apotheker te koop).Ik moet zeggen dat het wel heel erg helpt, voor de pijn door het steunen op de bal van je voet.In sandalen heb ik regelmatig het probleem dat het niet genoeg kleeft, en dat het kussentje dan gaat schuiven, waardoor je het af en toe moet versteken. Doordat het doorzichtig is, valt het wel niet zo op.In schoenen die dicht zijn, zullen ze minder schuiven, mr dan kan je het probleem hebben dat je voet iets hoger komt en dat je dus iets meer gekneld zit. Dus mss ze meenemen als je schoenen gaat passen en kijken of je er nog in kunt met de kussentjes.Groetjes01/08/2008