Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den oesterput - Wevelgem

23-2-2007 10:58:59
Iemand ervaringen met Den Oesterput in Wevelgem?
Is dit duur? Een mooie, gezellige feestzaal? Genoeg eten?
Bedankt voor de reacties!

Valerie
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 901

Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik23-2-2007 13:05:52

Hallo Valerie,

mijn broer heeft zijn huwelijksfeest daar gehouden een 6 tal jaar geleden. Het eten was lekker, en zeker niet te weinig. Ik von de zaal wat aan de kleine kant voor het dansfeest, maar de receptie buiten was enorm leuk. Ik weet niet precies hoe duur het is.
Hopelijk heb ik je wat verder kunnen helpen,

groeten,
Anouk

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik25-2-2007 21:23:16

Hallo,

Wij zijn zelf van Wevelgem en hoorden heel wat leuke reacties van Den Oesterput... We hebben lang getwijfeld maar uiteindelijk toch voor een andere zaal gekozen. Het eten is er zeker lekker, betaalbaar en gezellig... alleen vonden wij dat de zaal wel een likje verf kon gebruiken en vinden we het jammer dat de dansvloer opzij was...

groetjes Jotje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...