Nu Online
Momenteel zijn er 12 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen Hans Sonnaert

22-2-2007 20:03:21
hallo,

heeft er iemand van jullie ervaring met het werken met Hans Sonnaert?
we hadden zijn site en foldertje gezien en ze staan ons wel aan?
ervaringen?

daisy
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 560

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik23-2-2007 8:11:26

Hoi Daisy, wij hebben bij Hans 2 weken geleden onze ringen besteld, we hebben zelf een ontwerp gemaakt en samen met hem uitgewerkt.. In mei hebben we onze ringen, hij is een hele aangename man, echt waar, met knap werk.

Succes en groetjes
Sarah
15/09/2007

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik23-2-2007 10:37:18

Hoi,
Ons oog was ook gevallen op zijn ontwerpen...hebben jullie enig idee van prijzen? Heb de indruk dat de prijzen bij ontwerpers redelijk hoog kunnen liggen...

Groetjes,
Jennifer
(15/09/07)

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik23-2-2007 10:44:04

Hoi bruidjes, wij betalen voor mijn ring 900 € (wel met 10 steentjes) en voor die van men vriend 400 € (zelfde als mij, maar zonder steentjes, en de kleuren zijn omgekeerd).

Is inderdaad niet zo goedkoop, maar ja, ik zou zeggen, ga er gewoon eens kijken, hij kan alle ringen die hij heeft liggen aanpassen aan uw eigen eisen enz...

Succes en groetjes, Sarah
15/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...