Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis - Malta

  22-2-2007 17:29:14
Hi iedereen op dit forum, wij zijn gestart met het kiezen van onze huwelijksreis en geven de voorkeur aan Malta. Gewoon om ideetjes uit te wisselen zijn er nog mensen die naar Malta zullen gaan of geweest zijn? Alvast merciekes voor jullie reacties. Groetjes Kate

Katleen
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1441


Joke
26-5-2007
 Meld misbruik22-2-2007 17:42:04

Wij hebben nog geen concrete plannen, maar we spreken wel altijd van Malta als we het over onze huwelijksreis hebben. Wij gaan voor een combinatie van een warm klimaat, natuur en cultuur, maar van dat laatste ook niet teveel, want dan willen we teveel gezien hebben in de beperkte tijd die we hebben en dan krijgen we daar weer stress van. Door te kiezen voor een eiland, verplicht je jezelf om het rustig aan te doen.
Wij moeten nog info beginnen opzoeken, maar moest je een klein, romantisch, charmant hotel tegenkomen dan mag je het ons zeker laten weten.

huw_jo@yahoo.com




Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik22-2-2007 17:54:29

Hey,

Een dikke tien jaar geleden ben ik naar Malta op vakantie geweest. Alles op Malta is wat kleinschaliger op gebied van toerisme, maar dat is natuurlijk leuk als je niet van massa-toerisme houdt. Malta is zeker mooi en er is heel wat te zien. Maar ik denk dat je het na een week wel gehad hebt. Een aanrader, maar niet voor een te lang verblijf.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 19:38:33

Hey,

Wij zijn ongeveer 3 jaar geleden naar Malta geweest. We hebben daar van alle uitstappen gedaan en het was idd echt de moeite waard.
Gele mooie natuur en toch wel wat bezienswaardigheden. Vooral het zwemmen in de Blue Lagoon vond mijn vriend het hoogtepunt van de vakantie.
Maar zoals Kirsten zegt, na een week heb je het wel gezien.
In elk geval, wij hebben er geen spijt van.

Groetjes



K
7-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 11:06:31

Enkele jaren geleden ook naar Malta geweest. Tip: doe geen excuersies met de touroperator, want dan zie je veel te weinig. In Malta is supergoed en supergoedkoop openbaar vervoer, bovendien zijn de oude, kleurige busjes een belevenis op zich.
Er zijn enkele mooie sites met opgravingen, het meest speciale zijn de ondergrondse tempels (iets met Hypo...), maar daar moet je op voorhand reserveren.
Zalig klimaat ook, niet te warm.
En een week vind ik toch een absoluut minimum, wij zijn er een week geweest, en heb maar de helft kunnen zien.
Zalig eiland, echt waar.



Koen
21-6-2008
 Meld misbruik25-2-2007 15:08:24

Hallo,

wij hebben nog geen concrete ideeën voor een huwelijksreis maar zijn vorig jaa wel een tiental dagen naar Malta en Gozo geweest. Malta was al de moeite en Gozo vonden wij nog zo veel mooier. Wij waren enorm onder de indruk van onze logies. Wij hebben vijf dagen verbleven bij een Belgische (West-Vlaamse) gastvrouw die getrouwd is met een Goziaan. Hun pension/appartement (www.dartazeppi.com ) is zeer gezellig ingericht en je wordt door zeer gastvrij ontvangen.zijn. Gozo is wel nog een stuk kleiner dan Malta maar qua natuur vind je er nog echte pareltjes.

Koen



Evi
10-3-2007
 Meld misbruik26-2-2007 13:45:40

Hey Katleen,
wij gaan op huwelijksreis naar Malta, we trouwen op 10 maart en vertrekken op 11 maart voor een weekje.

groetjes,
Evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums