Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bodystyling

22-2-2007 13:04:20
Hallo,
Ik heb hier op het forum al enkele keren zien staan 'bodystyling' maar wat houd dat precies in?
En hoe lang duurt dat?
Welk prijskaartje zit daar aan vast?
Alvast bedankt.
Groetjes
Nele

nele
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1447

Willem
27-10-2007
 Meld misbruik22-2-2007 13:07:30

Hallo!

Ik heb zelf al enkele reeksen bodystyling achter de rug en ik ben er echt super tevreden van! Op je eerste afspraak wordt je op verschillende plaatsen gemeten en gewogen. En dan berekenen ze hoeveel centimeters je waar kan kwijtgeraken; Je krijgt daar ook een bewijs van. Zolang de centimeters niet weg zijn mag je blijven komen! Er is ook steeds begeleiding van een diëtiste en van kinesisten. Je doet twee keer per week een reeks oefeningen al liggend in een cabine waar het lekker warm is! Doen!!
groetjes,
Karen

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-2-2007 13:07:49

Hi Nele,

Ik heb het zo'n 12jaar geleden gedaan, en heb een heel goed resultaat geboekt. (over de prijs kan ik je dus niets meer zeggen)

Je doet oefeningen in een verwarmde cabine, je hoofd zit er niet mee in, het is een soort BBB.
Ze geven je ook voedingsadvies, zodat je tegelijkertijd ook wat op je eten kan letten.

Ik ben toen heel veel cm kwijtgeraakt en ook zo'n 15kg, en ze zijn er nooit meer bijgekomen. Zijn er zelf nog extra afgegaan.

Je moet anders eens kijken op de website www.bodystyling.be

Groetjes,
Véro
16/6/2007

demeyer

Meld misbruik22-2-2007 13:16:34

De prijs is ook de moeite... 300 euro... en daar kan je een klein drie maanden mee verder geloof ik (2x per week)... Spijtig dat het zo duur is :(

Sara
13-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 14:07:00

Waar kan je dat doen? Bestaat er een website van?

dank.

demeyer

Meld misbruik22-2-2007 14:22:06

www.bodystyling.be
Daar staan ook alle instituten op
groetjes!

Griet
23-6-2007
 Meld misbruik22-2-2007 17:50:33

In lier betaalde ik 230 euro voor 20 beurten = 10 weken. Dit is duur, maar het stimuleert wel om niet te (veel te) zondigen.
Na 1/4 van de beurten ben ik 13 cm en 2 kilo kwijt. Het is een combinatie van 2 X per week oefeningen doen en de hele week op een gezonde manier eten.

Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik22-2-2007 18:13:10

Dag Nele,

ikzelf ben 3 jaar geleden gestart met Bodystyling. Elke week ga ik trouw én met volle goesting er naartoe. Ik ben in de tijd 6 kg vermagerd (ik was 5 kg bijgekomen toen door te stoppen met roken). Ondertussen ben ik nog steeds op mijn gewicht maar wel véél strakker. Het heeft echt wel resultaat, je bent nooit stijf door de warme lucht in de kabine en daarna kan je een frisse douche nemen. En duur is het helemaal niet. Ik doe enkel de oefeningen en niet de ozon (op de website kan je lezen wat dat inhoudt) en het kost met 8 euro per beurt. In Lokeren is de fitness duurder. Niet twijfelen!!

Groeten
Dolores
04/05/07

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik22-2-2007 20:47:01

Hey,

ik lees enkel over bodystyling.
Maar ik ga bij de concurrentie: infraligne. Is zelfde principe. Alleen werken zij met infrarood in de cabines. Dit vervangt de ozon waar je bij bodystyling na de oefeningen nog in de ozonkabine moet gaan liggen/zitten.
Ik heb bodystyling ook al gedaan en bij mij heeft het alle 2 t zelfde effect gehad al.
Oefeningen doen hun werk zeker. Alleen was infraligne bij ons in de buurt (Turnhout) momenteel iets goedkoper dan bodystyling. 230 euro voor 20 beurten. 2 keer per week gaan.
En zoals bij alle diëten: volhouden hè is t moeilijkste...

groetjes
Bieke
180507

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 10:48:11

Ik zou er ook graag mee willen starten maar zou ik dan best niet eventjes wachten? Ik trouw 28 juli.
Weet iemand hoe dikwijls je moet terug gaan voor een onderhoudsbeurt als je 20 beurten op zijn zodat je het resultaat blijft houden?

Groetjes wendy

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 11:30:52

Hallo Nele,
Ik ga ook bij Infraligne, in Brugge, is de dichtste en ben via een vriendin daar terechtgekomen. Ik was nogal sceptisch in het begin maar na vier weken ben ik helemaal overtuigd!! Ik moet niet zoveel kilos kwijt, maar wilde wel wat strakker zijn, daarom ben ik eraan begonnen. Ik ben nu een maand bezig en ben 2,5 kg kwijt, maar wel 24 cm!!! Natuurlijk geldt hier ook wat overal geldt, als je niet op je eten let, ga je niet afslanken en dus ook geen cms verliezen. Normaalgezien ga je in het begin twee keer per week, ik ga nu drie keer, en dan voor onderhoud nog één maal per week. Zo duur vind ik het niet, zoals al gezegd ben je bijna meer kwijt in de fitness. Bij Infraligne ben je ook op ongeveer een halfuurtje terug buiten (zonder douche), moet je niet nadien in de ozon-cabine.
Voor het bruidje dat op 28juli trouwt, ik trouw op 14 juli en ben gestart in januari. Ik heb mn kleedje al, moet in mei voor de eerste keer gaan passen, maar zoals ik al zei moet in geen tiental kilos af, dus ik ben ermee begonnen. Ik zou er niet mee inzitten nog te starten, je wordt vooral steviger van die oefeningen en dat is zeker mooi in een trouwjurk.
Groetjes en succes!!
Tine 140707

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik23-2-2007 12:08:12

Hey,

Even aan Wendy: je kan er best nu mee starten want het kan zijn dat je meer dan 20 beurten nodig hebt vooraleer je in aanmerking komt voor een onderhoudskuur.

Voor alle anderen nog even duidelijk de hele uitleg.
Je wordt op 9 plaatsen gemeten en dan bepalen zij hoeveel beurten je nodig hebt en hoeveel cm je kan kwijt raken. Het gaat hier over een advieskuur.
Voor die cm's krijg je een garantie. Ben je ze niet kwijt dan krijg je een evenredig deel van je geld terug.
Het aantal beurten waaruit je advieskuur bestaat varieert van persoon tot persoon. Dat kan bvb. 30 of 40 of ... beurten zijn.
Deze beurten zijn iets duurder omdat je er ook de ozoncabine moet bijnemen. In totaal 360 e voor 20 beurten.
Je moet dan ook 2 x per week komen want anders geldt de cm-garantie niet.

Nadien kom je in aanmerking voor een onderhoudskuur. Dan is de ozoncabine niet meer nodig en moet je maar 1 x per week meer komen.
Daarvoor betaal je 325 e voor 40 beurten. Daar ben je dus bijna een jaar zoet mee.

M.a.w. in het begin is het redelijk duur maar nadien (na de advieskuur) is het vaak goedkoper dan bvb. fitness.

Het is ook steeds op afspraak dus zal je makkelijker gaan want anders moet je je afspraak afbellen. Om de 6 beurten krijg je een ander programma dus het is heel gevarieerd.
Zoals gezegd lig je in een verwarmde cabine en doe je oefeningen (met rekkers).
Velen denken dat Bodystyling gewoon in een cabine liggen is en niets doen maar het is wel degelijk afzien. Maar je hebt resultaat en afhankelijk van je programma ben je een half uurtje tot een uurtje bezig.

Je krijgt ook advies van een diëtiste.

Ik was op een jaar tijd 10 kilo bijgekomen zonder aanwijsbare reden. Ik jog nochtans 3 x per week in clubverband (dus onder begeleiding). Ik ging dan bij een diëtiste en ben zelfs bij een sportdokter geweest maar niets hielp. Fitness had ook geen resultaat. Mijn diëtiste was de wanhoop nabij.
Nu met Bodystyling zijn de 10 kilo er weer af en ik vermager nog.
Ik kan het dus alleen maar aanraden.
Ook mijn tante doet het en is al 7 kilo afgevallen.

Een misverstand dat ik even uit de wereld wil helpen.
Bodystyling is er niet alleen voor mensen die 'te dik' zijn of die kilo's kwijt willen. Er komen zelfs graatmagere mensen.
Het helpt om alles te verstevigen.

Groetjes, Sissi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...