Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring scarpellini oostende

  22-2-2007 11:58:52
Dag medebruidjes,

Eventjes een ervaring neerpennen...het kan jullie misschien vooruit helpen.
N.a.v. enkele minder goede reacties hier op het forum ben ik begin januari niet naar Scarpellini geweest om mijn jurk te passen ondanks dat deze winkel het dichtst bij mijn woonplaats ligt.
Maar nu ben ik er vorige week met mijn mama en zus naar toe geweest voor suitekledij en ik moet eerlijk toegeven dat wij heel tevreden waren over de service.
Er werd eerst een beetje besproken wat de 'wensen (model, kleur, stof)' waren en vervolgens keek de mevrouw in de rekken en toonde ons wat er cfr. onze wensen mogelijk was. Daarna heeft mijn zus alle jurken die ze gekozen had mogen passen, en er werd ook gecombineerd (verschillende topjes met rokken en zo) . Ondertussen genoten wij van een drankje. De mevrouw was helemaal niet opdringerig en erg vriendelijk. Uiteindelijk heeft mijn zus besloten om vandaag nog eens te gaan kijken met haar vriend en dit was geen probleem. Ik ben ook tevreden over de service van de winkel van mijn jurk hoor, maar het zou misschien praktischer geweest zijn indien ik mijn jurk ook in scarpellini gekocht had ;-)

Jessika
27/07/07


Jessika
27-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1458

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...